iphone 5 till marshall bluetooth högtalare - Extremt lågt ljud.

Permalänk
Medlem

iphone 5 till marshall bluetooth högtalare - Extremt lågt ljud.

Hej! Det kanske är fel forum men vet inte annars vart jag ska skriva denna tråd.

Men i min iphone 5 så funkar ljudet som vanligt i mobil högtalaren men när jag ansluter den till bluetooth högtalaren så maxar jag ljudet på både telefonen och högtalaren och ändå så hörs det knappt.

Ljudet genom högtalaren fungerade helt perfekt igår kväll och idag när vi skulle använda den så uppstod det här problemet. Jag har startat om mobilen och högtalaren, kollat i massa inställningar även att jag är helt tafatt inom det här ämnet så har jag gjort allt jag kan tänka mig, så jag är öppen för alla förslag!

Kan även tillägga att högtalaren/ljudet fungerar perfekt med min flickväns mobil.

Mvh Hctp.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vad har din flickvän för mobil, en Iphone hon också?

Visa signatur

| i5 4670k (@Stock) | AR01 | Asrock Z87M Pro4
| MSI GTX 770 | SSD 128GB | HDD 500GB | Bitphoenix Prodigy M | superNOVA 550w G2 |Windows 10 | Avid FastTrack Duo | Sennheiser HD 595 + modmic 4 |

Permalänk

samma problem

@Hctp: Hej!

Har det löst sig för dig? Jag har samma probelm nu med min Marshall. Helt plötsligt väldigt lågt och dåligt ljud genom Ipaden, men Iphonen fungerar...

Permalänk

Samma problem här!

Ingen lösning på detta? Haft en fungerade Marshall, som plötsligt vägrade spela upp en knappt hörbart ljud från tjejens iphone. Helt ok, då jag körde från paddan, en månad senare...samma sak med paddan. Nu har jag kört från min iphone i ca 1 månad o nu för en vecka sen så vägrar den spela upp något hörbart ljud från den oxå. Så nu har man 3 apparater som inte syncar.

Tacksam för hjälp innan jag lämnar tillbaka junket.

Permalänk
Skrivet av Dr.Chorizo:

Ingen lösning på detta? Haft en fungerade Marshall, som plötsligt vägrade spela upp en knappt hörbart ljud från tjejens iphone. Helt ok, då jag körde från paddan, en månad senare...samma sak med paddan. Nu har jag kört från min iphone i ca 1 månad o nu för en vecka sen så vägrar den spela upp något hörbart ljud från den oxå. Så nu har man 3 apparater som inte syncar.

Tacksam för hjälp innan jag lämnar tillbaka junket.

Kom på lösningen, man måste ta bort bluetooth enheten från iphonen och connecta om den, då gick d utmärkt igen!

Skickades från m.sweclockers.com