Detta händer när jag försöker starta min laptop

Permalänk
Medlem

Detta händer när jag försöker starta min laptop

någon som vet vad felet kan vara startar om hela tiden skärmen sätts inte ens på

Visa signatur

|-|MotherboardMSI Z97-S02 INET EDITION ATX|-|GPU MSI GeForce GTX 760 Gaming OC 4GB|-|CPU Intel Core i7-4770 Processor|-|Case Corsair Carbide SPEC-01|-|CPU Cooler be quiet! Dark Rock 3|-|PSUEVGA 500W Power Supply|-|HDD Toshiba Desktop Internal Hard Drive - 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isse004:

http://youtu.be/ae5ImksD9ig
någon som vet vad felet kan vara startar om hela tiden skärmen sätts inte ens på

Ser inget

Permalänk
Medlem
Skrivet av niclasc:

Ser inget

Den sättas inget kommer upp startar om och försätter så

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|-|MotherboardMSI Z97-S02 INET EDITION ATX|-|GPU MSI GeForce GTX 760 Gaming OC 4GB|-|CPU Intel Core i7-4770 Processor|-|Case Corsair Carbide SPEC-01|-|CPU Cooler be quiet! Dark Rock 3|-|PSUEVGA 500W Power Supply|-|HDD Toshiba Desktop Internal Hard Drive - 2TB

Permalänk
Medlem

Har den fått en smäll så minne, hd eller något annat lossnat? Öppna upp och kolla.

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av f@boy:

Har den fått en smäll så minne, hd eller något annat lossnat? Öppna upp och kolla.

Tagit ut och satt i Allt, det sitter som det ska händer fortfarande

Visa signatur

|-|MotherboardMSI Z97-S02 INET EDITION ATX|-|GPU MSI GeForce GTX 760 Gaming OC 4GB|-|CPU Intel Core i7-4770 Processor|-|Case Corsair Carbide SPEC-01|-|CPU Cooler be quiet! Dark Rock 3|-|PSUEVGA 500W Power Supply|-|HDD Toshiba Desktop Internal Hard Drive - 2TB

Permalänk

hade det problemet när jag hade usbminne/extern hårddisk, så prova att dra ur om nått är inkopplat.