Permalänk

Logitech g35 surround knappen är PAJ

Hejsan! Jag skulle byta till 7.1 till 2.1 med knappen på ena hörluren. men då trillade den av?! Den har gått av på nått vis. Inte varit hårdhänt eller någonting.

Kan man byta till 7.1 via mjukvaran "Logitech gaming software"? Kan man limma fast knappen igen eller nått?

MVH

Visa signatur

Acer 24" 144hz Predator Gigabyte GeForce GTX 770 4GB Evo Intel Core i7 4790K@MSI Z87-G45 Gaming 32GB Ram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crimsnmonkey:

Hejsan! Jag skulle byta till 7.1 till 2.1 med knappen på ena hörluren. men då trillade den av?! Den har gått av på nått vis. Inte varit hårdhänt eller någonting.

Kan man byta till 7.1 via mjukvaran "Logitech gaming software"? Kan man limma fast knappen igen eller nått?

MVH

Det går att stänga av och på surround ljuded i LGS. Om det går att laga eller inte vet jag inte, det beror väl på hur traisg knappen är.

Visa signatur

Fractal Design R4 | Cooler Master V700 | I5 4670k 4.3 Ghz | CM Hyper 212 EVO | Gigabyte GA-Z87X-D3H | Ballistix sport 1600MHz 16GB | 2x120GB ssd RAID, | GTX 770 OC | Windows 10 | Steelseries Rival | Func KB-460 MX Blue | AOC i2367Fmx2 |
AOC g2460Pg |[/B]

Permalänk
Skrivet av oolllee:

Det går att stänga av och på surround ljuded i LGS. Om det går att laga eller inte vet jag inte, det beror väl på hur traisg knappen är.

Hmm, jag hittar då inget.. Om det går att slå av och på i LGS så behöver jag inte fixa knappen, men det är ju så att jag inte vet vart man kan stänga av och på..

Visa signatur

Acer 24" 144hz Predator Gigabyte GeForce GTX 770 4GB Evo Intel Core i7 4790K@MSI Z87-G45 Gaming 32GB Ram

Permalänk
Medlem

Har inga Logitech-lurar själv, men vad jag kan hitta så ändrar du det här:
Klicka på "Experience surround sound"?

Permalänk
Skrivet av m4gnify:

Har inga Logitech-lurar själv, men vad jag kan hitta så ändrar du det här:
Klicka på "Experience surround sound"?
http://www.pcgameware.co.uk/images/Logitech_G930_7.1_Headset_...

Jo, men det kan man bara göra om man har surround PÅ. Men om man är fast i 2.1 och switchen är paj så kan man inte se den dära knappen :/

Visa signatur

Acer 24" 144hz Predator Gigabyte GeForce GTX 770 4GB Evo Intel Core i7 4790K@MSI Z87-G45 Gaming 32GB Ram