The Crew - Släppdatum 2014-12-02

Permalänk
Medlem

The Crew - Släppdatum 2014-12-02

EDIT: Ubisofts egna trailer som berättar lite vad du kan göra i spelet

Helt otroligt nog finns det ingen tråd om detta spel här? Sick. Jag tänkte jag skulle posta lite vad som hittats vid data mining från betan vad det gäller omnämnda bilar, men det blir till att skapa en hel tråd istället

The Crew är ett bilspel, eller CaRPG som de sjävla vill kalla det. Om ni känner till Need for Speed World så är det ungefär åt det hållet. Skillnaderna är dock enorma och framför allt så är kartan helt enorm. GTA V kan gå hem!

Spelet utvecklas av franska Ivory Tower och är deras första spel, men det är inga duvungar som jobbar med spelet utan teamets medlemmar har tidigare jobbat med Need for Speed, TDU och V-Rally för att nämna några.

Spelet har en story som efter att ha testat betan verkar vara ganska lång ändå om än inte monstruöst lång, utan det är mer för att introducera och lära dig spelets olika egenskaper. Du börjar i Detroit och jobbar dig sedan vidare genom USA, från St.Louis till Chicago och sedan vidare till New York där betan tog slut. Däremot har du hela kartan till ditt förfogande och ta en tur till Miami, Seattle, Las Vegas eller varför inte Los Angles?

Spelet erbjuder utöver rätt varierande story missions också på små "utmaningar" runt om i världen där man ska köra slalom på vägen, hoppa lång, köra hill climb, smasha portar (typ föremål på en utsnitslad bana), köra så långt och fort som möjligt utan att köra av vägen osv, osv. Detta för att fylla världen med mer saker att göra, men du vinner också en del som du kan uppgradera bilen med, allt från brons, silver och guld beroende på hur mycket poäng du klarade av att samla in innan tiden gick ut.

Det finns en redan i betan ganska ingående customization. 2-8 olika karossutföranden fram och bak, backspeglar för vissa bilar, 2-3 olika vingar, 40-talet olika utseenden på inredningen (ja, lol). Och kanske drygt 180 olika typer av fälgar. Det fanns ganska många olika preset vinyl att använda ocskå, men alla fungerade inte på alla bilar och ryktesvägen har jag hört att det ska gå att skapa helt egna vid retail.

Level cap ska vara 50 om jag inte misminner mig, 10 var capen i betan och precis så man kunde prova på dirt spec. Man börjar med street spec som är mest racing-liknande, sedan dirt som är precis som det låter, off-road. Vidare finns det raid-spec som ska vara något som används för att krocka sönder en flyende "boss-bil". Något som lät hyfsat kul innan man testade det i betan, det som var klart sämst, performance spec och sist circuit spec där sistnämnda är precis som namnet antyder, banracingmoddade bilar.

Du kan med flertalet av spelets bilar göra om dessa till varje av dessa klasser vilket i princip innebär att du kan börja och slutföra hela spelet med samma bil. På tal om just bilar, dessa är bekräftade bilar som finns med i spelet;

Alfa Romeo 8C Competizone

Aston Martin DBS Coupe (2008)
Aston Martin V8 Vantage

Bentley Continental GT (2012)

BMW Z4 sDrive 35is (2011)

Chevrolet Camaro RS (1996)
Chevrolet Camaro SS (2010)
Chevrolet Corvette ZR1
Chevrolet Silverado SS (2013)

Dodge Charger (1969)
Dodge Charger SRT (2012)
Dodge Challenger (2013)
Dodge Ram SRT10 (2004)
Dodge Viper SRT10 (2010)

Ferrari LaFerrari

Ford Mustang GT (2011)
Ford Mustang GT (2015)
Ford Focus RS (2010)
Ford F150 SVT Raptor
Ford GT (2005)
Ford Shelby GT500 (2013)

Hummer H1

Koenigsegg Agera R

Lamborghini Aventador LP700-4
Lamborghini Murcielago LP640
Lamborghini Gallardo LP560 Superleggera

MiniCooper S (2010)

Maserati GranTurismo S

Mercedes SL65 AMG

Nissan 370z Z34 (2013)
Nissan Skyline GT-R (R34)

Pagani Huayra

RUF 3400 K

Shelby GT500 (1967)

Volkswagen Golf GTI
------------------------------------
Utöver dessa så omnämns även följander bilar i game files från betan, några av dessa har även synts på screenshots och dylikt så man kan väl så gott som se de som finns med på bild som klara;

Lamborghini Aventador
AUDI TTRS
BMW M5
Cadillac Eldorado
Cadillac Escalade
Fiat 500 Abarth
Lamborghini Miura SV
Land Rover - ?
Lexus LFA
Mazda MX-5
McLaren MP4-12C
Mercedes SL 63 AMG
Mercedes SLS
Pagani Zonda R
Range Rover Sport
RUF CTR
Saleen S7
Spyker C8 Aileron
Volkswagen Touareg
Audi R8 V10
Aston Martin DB9
Jeep Wrangler
Dodge Viper 2013
Chevrolet Corvette C2
Chevrolet Corvette C3
Chevrolet Corvette Z4
Dodge Durango 2011
Cadillac Eldorado 1957
Mercedes SL350

Bara omnämnda som trafikfordon, än så länge iaf.
Audi Quattro
DeLorean DMC 12 (wtf? lol)
Mitsubishi Lancer Evolution
Renault Megane
-------------------------------------

Spelet är stort, jättestort. Glöm allt vad stort har hetat. Laddningstider är också något fantastiskt, förutom när du ska ladda ett uppdrag, ladda spelet för första gången så är laddningstiden mindre än två sekunder, även om du hoppar från ena sidan av kartan till den andra, magiskt! Grafiskt är det... okey. Snygga ljuseffekter, men rätt låg texture quality, en hel del texture pop-in och gradvis laddande av framförallt barrträd.

Lite bilder och videos från spelet.

Och ja, det finns cockpit för ALLA bilar!

PvP-racing (4 spelare som mest mot varandra)

Jag tar en biltur från Miami i sydöstra USA till Seattle i nordvästra USA (lång film, snabbspoling kan vara att föredra)

En recension av betan från mig (klockan var tre på natten så räkna med småfniss när jag uttalar helt vanliga ord helt åt helvete)

En demonstration på hur vackert det kan vara att bara köra runt...

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Gött taggad inför detta spelet alltså

Lirade betan, var måttligt imponerad av handlingen på bilen men en beta är ju ändå en beta, och jag lämnade mina synpunkter till dom.

Gillar verkligen storleken på kartan. Grafiken var väl okej, inte mer. Inte direkt imponerande. Men återigen, beta.

Åh, hoppas verkligen att det blir bra.

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av CruiZin:

Gött taggad inför detta spelet alltså

Lirade betan, var måttligt imponerad av handlingen på bilen men en beta är ju ändå en beta, och jag lämnade mina synpunkter till dom.

Gillar verkligen storleken på kartan. Grafiken var väl okej, inte mer. Inte direkt imponerande. Men återigen, beta.

Åh, hoppas verkligen att det blir bra.

Håller med, men som sagt hann jag inte spelar så mycket med hardcore. Innan var det lite överdrivet med antispin, traction control osv. Jag tror det kommer bli riktigt grymt faktiskt

Skrev ihop en skriftlig recension av betan också. Mer lättsmält än mitt YT svammel kanske

http://forums.ubi.com/showthread.php/908627-Review-of-the-Bet...

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk

förbokat sedan 2 månader tillbaka

Visa signatur

10900k 5.4 GHZ | 64GB | RTX 3080 Strix | Asus Maximus Xll Apex |
8700k 5.0 GHZ | 16GB | RTX 3060 TI | Asus strix Z370-f |

Permalänk
Medlem

Åh, det här låter verkligen som ett spel skapat för mig.
Gillade Need for Speed world, men kändes lite ofärdigt och gammalt har jag för mig.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Munken_89:

förbokat sedan 2 månader tillbaka

Härligt, vad tyckte du om betan?

Skrivet av Rydisen:

Åh, det här låter verkligen som ett spel skapat för mig.
Gillade Need for Speed world, men kändes lite ofärdigt och gammalt har jag för mig.

Jag spelade NFSW i två år och älskade och hatade spelet. Men gillade du NFSW så kan du se detta som NFSW 3.0 ungefär för att göra en grov jämförelse

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Ett givet köp.

Permalänk
Medlem

Ursäkta har inte direkt läst på om spelet men någon kanske kan ge ett enkelt svar. Kommer man kunna cruisa runt i världen utan att behöva vara orolig att någon person ska komma och krocka in i en? Jag menar någon form av singelplayer-läge. Och om inte, kommer det gå att vara online men samtidigt ha någon form av "ghost car" som bilarna inte kan smälla in i?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Ursäkta har inte direkt läst på om spelet men någon kanske kan ge ett enkelt svar. Kommer man kunna cruisa runt i världen utan att behöva vara orolig att någon person ska komma och krocka in i en? Jag menar någon form av singelplayer-läge. Och om inte, kommer det gå att vara online men samtidigt ha någon form av "ghost car" som bilarna inte kan smälla in i?

I betan åtminstone så var man inte odödlig i form av ghost car, men du kan köra runt precis var du vill och inte göra något annat om du så behagar. Chansen att du blir påkörd osv är rätt liten eftersom du inte ser så många spelare samtidigt. I PvP race såg jag att det fanns en option för att stänga av collisions. Däremot är jag tveksam till om det går att spela helt själv utan att några andra finns i ens sessions.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

I betan åtminstone så var man inte odödlig i form av ghost car, men du kan köra runt precis var du vill och inte göra något annat om du så behagar. Chansen att du blir påkörd osv är rätt liten eftersom du inte ser så många spelare samtidigt. I PvP race såg jag att det fanns en option för att stänga av collisions. Däremot är jag tveksam till om det går att spela helt själv utan att några andra finns i ens sessions.

Tittade på din review and comments och jag vet inte vad jag ska säga.. Free roaming, nice. Men för mig är det för mycket brister i det(hoppas det löser sig i och med att det är en beta). Så som när du smäller in i någon i 140 mph, och tappar 5mph i hastighet och plöjer igenom AI, lyktstolpar, parkbänkar osv osv.

Som diskuterades i den andra tråden, så är jag fortfarande starkt kritisk till själva fartupplevelsen.

Jag vet att det inte är en racesim, utan ett arkadspel, och man ska förvänta sig därefter. Men det finns många andra arkadspel som faktiskt har lyckats med allt det som jag tog upp just nu. Men iallafall. 5 ryssar av 5 möjliga för din review!

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carlj:

Tittade på din review and comments och jag vet inte vad jag ska säga.. Free roaming, nice. Men för mig är det för mycket brister i det(hoppas det löser sig i och med att det är en beta). Så som när du smäller in i någon i 140 mph, och tappar 5mph i hastighet och plöjer igenom AI, lyktstolpar, parkbänkar osv osv.

Som diskuterades i den andra tråden, så är jag fortfarande starkt kritisk till själva fartupplevelsen.

Jag vet att det inte är en racesim, utan ett arkadspel, och man ska förvänta sig därefter. Men det finns många andra arkadspel som faktiskt har lyckats med allt det som jag tog upp just nu. Men iallafall. 5 ryssar av 5 möjliga för din review!

Det är som sagt beta så det kommer att ändra på sig en del säkerligen. Hade blivit rätt störande om det hade varit mer verkligt eftersom man är ute och plöjer off-road då och då. Dessutom tycker jag det är rätt skönt med den bjussiga hit detectionen när man kör lite lätt in i trafikbilar och man blir lite lätt spawnad istället för att crasha hela tiden.

Det är inte riktigt något som går att jämföra med förutom just NFSW i mitt tycke och där var det mycket som var helt åt helvete. Däremot håller jag helt med dig angående fartkänslan vilket jag påpekade i den skrivna recensionen. Fartkänslan ska vara som när jag susade fram i Koenigseggs One:1 och körde med bumper cam

5:40 in

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

:D:D:D:D:D:D:D:D

https://twitter.com/UbisoftCanada/status/497472280247554048

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Jag gillar inte GPS linjerna som finns i spelet. Ser fult ut. Räcker med några få gula pilar precis som Just Cause 2 tex. Jag funderar på skaffa spelet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Det är som sagt beta så det kommer att ändra på sig en del säkerligen. Hade blivit rätt störande om det hade varit mer verkligt eftersom man är ute och plöjer off-road då och då. Dessutom tycker jag det är rätt skönt med den bjussiga hit detectionen när man kör lite lätt in i trafikbilar och man blir lite lätt spawnad istället för att crasha hela tiden.

Det är inte riktigt något som går att jämföra med förutom just NFSW i mitt tycke och där var det mycket som var helt åt helvete. Däremot håller jag helt med dig angående fartkänslan vilket jag påpekade i den skrivna recensionen. Fartkänslan ska vara som när jag susade fram i Koenigseggs One:1 och körde med bumper cam

https://www.youtube.com/watch?v=NSPojgjFpYI?t=5m40s
5:40 in

Jag har för mig att vi redan har dansat den tangon om fartkänslan i den andra tråden;)

Jag håller med dig om att det kan vara slappt att det inte gör så mycket när man smäller, men vad jag minns från TDU så var det rätt realistiskt, smällde du så stanna du vilket gör spelet svårare. Jag har ingen erfarenhet av NFSW, så kan inte ge något svar på det.

Men i mitt tycke ser det ut som ett bra spel, men de har fix kvar att göra

Nu måste jag springa, annars missar jag mitt plan haha. Tar och tittar på YT senare!

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

READY FOR THE NEXT CLOSED BETA?
08/08/2014 12:00 AM
Mark August 25th on your calendars; the roads will be yours for a second PC Closed Beta.

Here is everything you need to know about this second phase:
Players who had accessed the game or simply redeemed their key on Uplay PC, during the first Closed Beta, will automatically have access to this second Closed Beta.
All keys sent for the first Closed Beta that haven’t been activated on Uplay PC, will not give access to the second Closed Beta.
All content (XP, Levels, money, parts) earned during the first Closed Beta will be wiped for the second one.
There will be no NDA for this second Closed Beta.
The Closed Beta will end on Friday, August 29th.

As with our first Closed Beta, keys will be sent through several daily batches, so if you don’t receive yours on the first day, keep checking that mailbox! And if you haven’t registered for a beta key already, what are you waiting for?

Register now at : http://www.thecrewgame.com/beta

Due to the high demand for beta keys, we unfortunately won’t be able to guarantee access for everyone, even if you’ve registered with us. We’ll do our best to accommodate all of our fans, so be on the lookout!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

READY FOR THE NEXT CLOSED BETA?
08/08/2014 12:00 AM
Mark August 25th on your calendars; the roads will be yours for a second PC Closed Beta.

Härligt!

Permalänk

Har följt spelets utveckling sedan första trailern släpptes och längtar tills det släpps. Fick ingen nyckel till första betan men hoppas att jag får till andra betan

Visa signatur

Stationär: CPU: Intel i5 4690k GPU: ASUS Strix GTX 970 4GB Moderkort: Asus Maximus VII Ranger RAM: Crucial Ballistix Sport 2x8GB Chassi: NZXT H440 CPU-kylare: Corsair H80i PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W SSD: Samsung 850 Evo 256GB
Laptop: MacBook Pro 15", late 2016
Programspråk: Java, C++, Python, PHP, Javascript
Hemsida: http://jmcsocial.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevinkingeen:

Har följt spelets utveckling sedan första trailern släpptes och längtar tills det släpps. Fick ingen nyckel till första betan men hoppas att jag får till andra betan

Får hoppas på att du får en nyckel denna gång då. Vid pre-order så är det garanterad betanyckel, då borde du få den skickad till dig helgen innan det startar. Finns förutom limited edition nu också gold edition som inte fanns när jag förbeställde, inkluderar "season pass" så det lär bli en del dlc. Hoppas bara att vi slipper d1 dlc, då blir jag riktigt besviken faktiskt.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Skrivet av trickysaer:

Får hoppas på att du får en nyckel denna gång då. Vid pre-order så är det garanterad betanyckel, då borde du få den skickad till dig helgen innan det startar. Finns förutom limited edition nu också gold edition som inte fanns när jag förbeställde, inkluderar "season pass" så det lär bli en del dlc. Hoppas bara att vi slipper d1 dlc, då blir jag riktigt besviken faktiskt.

Vågar inte förboka för Watch Dogs gör konstiga grejer med min dator så vill först testa vad jag ger mig in på, ska köpa ny dator till hösten men vill ändå testa först så att det inte blir som med Watch Dogs

Hoppas att jag får en nyckel denna gången, vad tyckte du själv om betan?

Visa signatur

Stationär: CPU: Intel i5 4690k GPU: ASUS Strix GTX 970 4GB Moderkort: Asus Maximus VII Ranger RAM: Crucial Ballistix Sport 2x8GB Chassi: NZXT H440 CPU-kylare: Corsair H80i PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W SSD: Samsung 850 Evo 256GB
Laptop: MacBook Pro 15", late 2016
Programspråk: Java, C++, Python, PHP, Javascript
Hemsida: http://jmcsocial.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevinkingeen:

Vågar inte förboka för Watch Dogs gör konstiga grejer med min dator så vill först testa vad jag ger mig in på, ska köpa ny dator till hösten men vill ändå testa först så att det inte blir som med Watch Dogs

Hoppas att jag får en nyckel denna gången, vad tyckte du själv om betan?

Det förstår jag, förbeställde själv WD Deluxe-varianten så i know that feel :/

Jag tycker den var över förväntan, hade förväntat mig klart mindre saker att göra och se. Förutom att själva klienten hade stabilitetsproblem och att det var lite problem med att få ihop alla i en grupp ibland när vi var från Sverige, Nederländerna och Australien så fungerade det väldigt bra för att vara en beta nästan fyra månader från release.

Finns en recension ovan i videoformat, tyvärr fungerar inte den skrivna länken just nu tror jag eftersom beta-forumet är stängt fram tills nästa omgång.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Yup, det blir text chat

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Någon som fått beta 2 key än?

Permalänk
Medlem

Kan man få tag på en Beta Key utan att förboka :)?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design 7 Compact TG Moderkort: ROG STRIX B550-E GAMING Processor: Ryzen 9 5900X Processorkylare: Dark Rock Pro 4 Grafikkort: Reference Radeon RX 6800XT Minnen:G.Skill Trident Z RGB 2x16 3200/14.14.14.34 SSD: WD Blue SN550 1TB Lagringsenhet: Seagate Barracuda Q1 960GB Nätagg: EVGA Supernova G2 850W Ljudkort Sound BlasterX AE-5 Tangentbord: Logitech G413 Headset: DT 990 Pro + ModMic-V4 Mus: Logitech G PRO Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonte6950:

Kan man få tag på en Beta Key utan att förboka :)?

Du kan ställa dig i kö och hålla tummarna, http://thecrew-game.ubi.com/portal/en-us/beta/index.aspx .

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agile:

Du kan ställa dig i kö och hålla tummarna, http://thecrew-game.ubi.com/portal/en-us/beta/index.aspx .

Jaha man tackar

Visa signatur

Chassi: Fractal Design 7 Compact TG Moderkort: ROG STRIX B550-E GAMING Processor: Ryzen 9 5900X Processorkylare: Dark Rock Pro 4 Grafikkort: Reference Radeon RX 6800XT Minnen:G.Skill Trident Z RGB 2x16 3200/14.14.14.34 SSD: WD Blue SN550 1TB Lagringsenhet: Seagate Barracuda Q1 960GB Nätagg: EVGA Supernova G2 850W Ljudkort Sound BlasterX AE-5 Tangentbord: Logitech G413 Headset: DT 990 Pro + ModMic-V4 Mus: Logitech G PRO Wireless

Permalänk
Medlem

19,5h timma kvar tills nästa beta är live Finns en uppdatering också till spelet, innehåller inte jättemycket dock

========================================
2. Patch notes
========================================

Fixes
o Fixed an issue when missions could not be completed if the game was running with low FPS.
o Fixed an issue when missions could not be completed due to multiple devices plugged-in affecting the controls.
o Fixed a loading queue issue when a high amount of players were entering the game at the same time.
o Improved the sessioning system.
o Fixed an issue when players could not see anybody around them.
o Fixed an issue where “new game” was not present in the main menu.
o Fixed various rendering issues.
o Fixed graphical issues with SLI enabled.
o Fixed graphical issues that occurred on certain graphic cards.
o Fixed antialiasing on the nav-ribbon.
o Fixed video settings auto-detection.
o Fixed an issue when the voices were reactivated automatically when transitioning to a PvP lobby even if they were previously disabled.
o Fixed an issue when using ALT+F4 didn’t close the game.
o Fixed an issue with the clutch setting on generic devices’ keymapping.
o Fixed some missing vehicles in first chunk, for skill ghost and also some parts.
o Fixed a cursor issue when opening the map.
o Fixed cockpit camera control with the mouse.

Changes
o Improved the voice chat quality.
o Voice chat is now off by default.
o Added mute player voices option in the Audio menu.
o Changed the looping sound from intro loading scene.
o Tweaked various skills.
o Removed CGI trailer in login state.
o Removed NDA.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Installerar det just nu.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Cappat på 30fps... Nejtack.

Visa signatur

Moderkort: Sabertooth P67 | Processor: Intel i7 2600K 4.6 GHz | CPU-kylare: H80i | Grafikkort: EVGA GTX 780 SC 3 GB SLI. | RAM-Minnen: HyperX Blue 16 GB 4X4GB 1600 Mhz | SSD: Samsung 840 EVO 250GB | Nätagg: Corsair TX 750W | Display: AOC 24" G2460PQU 144hz / 3x AOC 24" LED E2461FWH | Mus: Razor Deathadder | Headphones: QPad- QH90 | Keyboard: QPad MK-80 | Chassie: Fractal Design Define R4.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maarlow:

Cappat på 30fps... Nejtack.

Det är beta, chillax

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2