LETAR EFTER ISSE00 + hur kontaktar man sweclockers?

Permalänk
Medlem

LETAR EFTER ISSE00 + hur kontaktar man sweclockers?

vet inte vart jag skulle posta detta så skriver det här.

Jag fann en annons på marknaden om 2st i7-4790k från medlemmen "Isse00" och köpte dom, nu ser jag dock att han har blivit avstängd, jag har nämligen skickat pengarna men jag har inte fått dom än eftersom han får mina pengar idag. eftersom han är avstängd så antar jag att han inte kan logga in och se min adress som jag skickade i PM..

jag hittar ingen information någonstanns om varför han är avstängd, och ser inga tecken på hans senaste inlägg om varför han skulle vara det heller? han har varit medlem länge och har över 350 posts så verkar ju inte som han borde scama mig heller tycker jag?

Så hur gör jag nu?.. Jag hittar ingen info om hur man rappporterar något eller hur man kontaktar sweclockers alls, förutom om man har ett tips.. Och om du ser detta Isse00 så skicka ett meddelande till mig så skickar jag min adress (om du inte har hunnit skicka dom än då)

hjälp mig!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av OC-banan:

vet inte vart jag skulle posta detta så skriver det här.

Jag fann en annons på marknaden om 2st i7-4790k från medlemmen "Isse00" och köpte dom, nu ser jag dock att han har blivit avstängd, jag har nämligen skickat pengarna men jag har inte fått dom än eftersom han får mina pengar idag. eftersom han är avstängd så antar jag att han inte kan logga in och se min adress som jag skickade i PM..

jag hittar ingen information någonstanns om varför han är avstängd, och ser inga tecken på hans senaste inlägg om varför han skulle vara det heller? han har varit medlem länge och har över 350 posts så verkar ju inte som han borde scama mig heller tycker jag?

Så hur gör jag nu?.. Jag hittar ingen info om hur man rappporterar något eller hur man kontaktar sweclockers alls, förutom om man har ett tips.. Och om du ser detta Isse00 så skicka ett meddelande till mig så skickar jag min adress (om du inte har hunnit skicka dom än då)

hjälp mig!

Hade du letat hade du hittat kontakformuläret längst ner på sidan:)

Permalänk
Medlem

sa ju det, att jag bara hittat kontaktforumulär för tips:

"Kontakt

Tipsa redaktionen om en intressant produkt, önska ett test eller framför andra önskemål direkt till oss.

Feedback-forum
Kontaktformulär"

antar att dom inte vill att man skickar in där, eller?

känns ju som att dom bör ha någon knapp eller information på marknadsplatsen i stil med "tror du att du har blivit utsatt för en blåsning, kontakta oss här" eller likanande. hittar absolut ingenting men jag får väll skriva in till deras tips-mail då kanske

Permalänk

Man kommer väl in på PM fast man är avstängd?
Måste ju få medelande från admin angående avstängning.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av OC-banan:

sa ju det, att jag bara hittat kontaktforumulär för tips:

"Kontakt

Tipsa redaktionen om en intressant produkt, önska ett test eller framför andra önskemål direkt till oss.

Feedback-forum
Kontaktformulär"

antar att dom inte vill att man skickar in där, eller?

känns ju som att dom bör ha någon knapp eller information på marknadsplatsen i stil med "tror du att du har blivit utsatt för en blåsning, kontakta oss här" eller likanande. hittar absolut ingenting men jag får väll skriva in till deras tips-mail då kanske

I kontaktformuläret längst ner på sidan kan du välja vart ditt meddelande ska skickas.
Du kan även använda länken i min signatur

Skrivet av quattro-2.6:

Man kommer väl in på PM fast man är avstängd?
Måste ju få medelande från admin angående avstängning.

Skickades från m.sweclockers.com

Nej, när du är avstängd får du upp ett meddelande vid inloggning.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Geeks
SweClockers