Permalänk
Medlem

vilken realm

Tänkte starta en aktuell tråd om det nu finns några här som fortfarande spelar wow.
Vilken realm spelar ni på? Horde eller alliance?

Permalänk
Medlem

Stormscale - Horde

Visa signatur

Det var bättre förr
- Michael B. Tretow

Permalänk
Medlem

spelar och spelar, paus till wod. jag skulle nog inte lägga mig på stormscale, tycker att det är otrevlig community och sedan blir det nog mindre roliga köer när wod kommer.

spelar på kul tiras alliance och stormscale horde.

Permalänk
Medlem

Ally frostmane.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Jag kör på diverse servrar. Jag kommer också hålla mig på en mindre server när WoD kommer. Gick knappt att spela på Stormscale en vecka efter att Mists kom.

Permalänk
Medlem

Jag spelar själv på hellfire, men skulle gärna hitta någon trevlig guild för mina hordechars på samma eller någon annan realm. Någon svensk guild helst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nooze:

Jag spelar själv på hellfire, men skulle gärna hitta någon trevlig guild för mina hordechars på samma eller någon annan realm. Någon svensk guild helst.

Om du söker svenskar är det Outland som gäller . Dom bästa spelar/spelade där Raiku/Alivx/Atsui/Arbiter/Thyraz etc

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk

Jag spelar själv på Kilrogg . horde. Hade också tyckt det vore trevligt med en svensk guild som är casual raiding

Visa signatur

MB ASUS X99-S CPU I7 5930K Minne Corsair Vengeance DDR4 2800MHz 16GB GPU EVGA GeForce GTX 980 4GB 2st SLI PSU Corsair AX 1200i, 1200W SSD Samsung 850 PRO 1TB Chassi Corsair Obsidian 750D Skärm Acer 27" XB270HU Predator
Lagring WD Green 2T 2X,Seagate Barracuda 1T Tbord Corsair K70 Mus Logitech G502

Permalänk
Medlem

Guilden Elusive på stormscale söker nya svenska spelare. Mest socials.

Visa signatur

Det var bättre förr
- Michael B. Tretow

Permalänk
Medlem

PVE kör jag på Khagdar (Ally) och PVP kör jag mest på Shattered hand (Horde)
Trivs bra på båda servrarna även om Shattered hand kan vara lite av fjortislarv i chatten ibland. På svenska

Permalänk

Kör alliance på Silvermoon. Trivs bra där.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem

Många som spelar på mina förra servrar
Sitter just nu på Stormrage - Horde.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Kazzak Horde är en kombination som brinner för PvE så gillar du den aspekten av WoW så skulle jag rekommendera den. Frostmane skulle jag hålla mig borta ifrån då det är en realm med väldigt stor del Svenskar och därav blir det en lite kaxig attityd på servern.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

Ally på Ravencrest

Permalänk

ally på frostmane funkar utmärkt om du gillar pve

Visa signatur

citera för svar

Permalänk
Medlem

SilverMoon Ally riktigt mycket folk och finns stort sätt alltid saker att göra om du hittar en bra guild.

Permalänk
Medlem

tarren mill-horde:) blir väll mest pvp.

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk

Tarren Mill horde såklart

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Outland Ally eller Ravencrest Ally, fungerar att spela både PvE och PvP men dessa servrar är mest inriktade på PvP.

Permalänk
Medlem

PVE: Kadhgar = ally
PVP: Shattered hand = Horde

Permalänk

Jag behöver tips på en server för nya horde characters. Planerar inte att raida i guild. Har mina mains på Alliance - Neptulon.
Vill ha en PVP server med jämn population på båda sidorna.

Permalänk
Inaktiv

Någon som vet hur det ser ut på Magtheridon?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Frostmane - Horde. Det är lite som en spökstad

Permalänk
Medlem

Frostmane - Alliance

Började igen i torsdags har inte spelat på 3 år - köpte hela paketet med WoD och allt!
Får väl hoppas att man fastnar igen

Bara att PM:a om någon vill spela lite!

Visa signatur

NZXT H7 Flow | Ryzen 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | 32GB G.Skill Trident Z5 Neo | ASUS 4070 Ti TUF Gaming OC | Corsair RM750e | Samsung 990 PRO | Arctic Liquid Freezer II 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nooze:

Tänkte starta en aktuell tråd om det nu finns några här som fortfarande spelar wow.
Vilken realm spelar ni på? Horde eller alliance?

Sylvanas - Alliance!
Kommer representera Reclaimed som guild, Mythic Raids Söndag och Onsdag med ruskigt erfarna föredetta hardcore world raiders(som mig själv) som alla är 25+ med en ruggigt härlig atmosfär.

Visa signatur

Vänligen citera inlägget för ett snabbt svar!
Heltids streamer @ https://go.twitch.tv/Puvvve

MB: Asus Maximus Hero VIII CPU: Intel i7 6700K @ 4.5ghz GFX: Asus GTX 1080Ti OC

Minne: 2x8GB 3000mhz Ballistics Extreme Display: BenQ XL2411T

Mus: Steelseries Rival 300 Black Tngntbord: Qpad MK-85 PRO Headset: Astro A50

Permalänk
Medlem

Dragonblight - Alliance. Har kört ganska casual i MoP men finns planer på att raida lite mer i WoD. Har alla klasser på 90 men har inte bestämt vilken class jag vill maina. Velar mellan ele sham, dps dk eller disc priest. Kör endast PVE

Visa signatur

| i9-10850k | RTX 3080 suprim X | Corsair 7000d | Strix z590-E | 2x LG 27GL850 | RM850x |

Permalänk
Medlem

Tjena!

Precis startat upp efter långt uppehåll av wow och skapat en ny Guild "Our Pace" på Sunstrider (Horde). Hör av er om ni är sugna på att spela med andra mogna sociala spelare.

Tidigare Veslos (Elusive) - Al'akir - Vanilla

Visa signatur

//Veslos

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veslos:

Tjena!

Precis startat upp efter långt uppehåll av wow och skapat en ny Guild "Our Pace" på Sunstrider (Horde). Hör av er om ni är sugna på att spela med andra mogna sociala spelare.

Tidigare Veslos (Elusive) - Al'akir - Vanilla

Harm, mitt guild miggade just från SS - Horde till Ravencrest Allie.. Vi låg server 2:a under DS progression. Blev dock inget Deathwing på HC då vi slutade snabbt efter DS kom ut.

Permalänk
Medlem

Ragnaros - Horde (spelar mest här nu)

Darksorrow - Både Ally & Horde

Visa signatur

FDD R4 (Windowed Black edition) | Asus Z87-A | i5 4670K
2x8GB RAM @1600Mhz | R9 280X Toxic 3GB " | 840 EVO 250GB SSD | 1TB HDD
Corsair CX750M | Phanteks PH-TC14PE
Win 8.1 PRO

Permalänk
Medlem

Alliance på Silvermoon
Horde på Draenor

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P