Permalänk

Creative Cloud problem

Hej, jag har bara ett litet problem med photoshop. Jag köpte nyss en ny dator på blocket, och vill nu ladda ner Photoshop. Problemet är att förra användaren också haft creative cloud på datorn innan. Så jag kan BARA logga in till hans konto vilket jag inte har informationen till, det är rätt svårt att förklara så jag skickar en bild

Tacksam för svar!

- Eric

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheErixen:

Hej, jag har bara ett litet problem med photoshop. Jag köpte nyss en ny dator på blocket, och vill nu ladda ner Photoshop. Problemet är att förra användaren också haft creative cloud på datorn innan. Så jag kan BARA logga in till hans konto vilket jag inte har informationen till, det är rätt svårt att förklara så jag skickar en bild

Tacksam för svar!

- Eric

Även bortsett från din Photoshop-fråga så tycker jag du bör överväga en helt ren Windows-installation. Du har ingen aning om vad det finns för grejer i den nuvarande installationen, det kan finnas mycket värre problem än just den här detaljen.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil penguin:

Även bortsett från din Photoshop-fråga så tycker jag du bör överväga en helt ren Windows-installation. Du har ingen aning om vad det finns för grejer i den nuvarande installationen, det kan finnas mycket värre problem än just den här detaljen.

Håller helt med evil penguin, kan finnas keyloggers och annat roligt gömt.

Permalänk
Skrivet av evil penguin:

Även bortsett från din Photoshop-fråga så tycker jag du bör överväga en helt ren Windows-installation. Du har ingen aning om vad det finns för grejer i den nuvarande installationen, det kan finnas mycket värre problem än just den här detaljen.

tack för svaret! Grejen är att jag inte har någon licensnyckel till windows 7 Ultimate vilket datorn använder.