Söker efter Witch doktor spelare

Permalänk
Medlem

Söker efter Witch doktor spelare

Fick ett tips utav en twitch streamer att om man är ett fullt party med bara WD så ökar chansen till att man får bättre WD gear. Jag är ute efter fullt Jade set.

Så alltså om man nu hittar en del av ett WD set och man redan har den så ger man bara bort den till en utav party medlemmarna, behöver man den så behåller man den.

Så är det någon som vill spela så adda mig! "Renner#1472"

Detta är på PC Torment 1-6. Jag är lvl 70 Paragon 220 så ungefär den lvln vore fint om ni var!
(ej season)

Permalänk
Medlem

Ett tips kan vara att du kör massor med rifts, och så "köper" du ditt jade sett hos Kadala, jag "köpte" mitt marauder hos henne, det tog 3 dagar av spelande ungefär. Kan ha haft rejäl tur dock, men jag har fått nästan alla mina set items hos henne.

Om du inte hittar någon att spela med alltså, eller under tiden

Visa signatur

i7-13700K / Noctua NH-D15 * 2x16GB Kingston 32GB DDR5 5600MHz * KFA2 RTX 4090 SG *
ASUS Prime Z690-A * be quiet! Straight Power 11 Platinum 1000W * Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB * Acer Nitro 32" 4K * Objetive 2 amp+DAC * Antlion MicMod V2 * Philips Fidelio X2. *

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeFeCT79:

Ett tips kan vara att du kör massor med rifts, och så "köper" du ditt jade sett hos Kadala, jag "köpte" mitt marauder hos henne, det tog 3 dagar av spelande ungefär. Kan ha haft rejäl tur dock, men jag har fått nästan alla mina set items hos henne.

Om du inte hittar någon att spela med alltså, eller under tiden

Tack! Men jag har lagt ner många tusen shards på henne... Extremt att att jag får de jag vill ha...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem