Permalänk
Medlem

reklamera datormus utan kvitto ?

tjenare har köpt en handkontroll till datorn och spelade lite bf4 med den men märkte att känsligheten var väldigt låg för kontrollen, och det gör ingen skillnad att höja den i spelet för kontrollen påverkas inte av det det jag vill höra med er killar/tjejer är finns det något program eller liknande som kan höja känsligheten ?

Permalänk
Avstängd

Du kan kalibrera den under Enheter och skrivare tror jag, har ingen kontroll framför mig så jag kan inte testa. Annars finns det program som "gör om" en 360-kontroll till en standard-kontroll och då får man lite mer möjligheter att ställa in saker, men samtidigt tappar man ju en massa annat, typ att man får de faktiska knapparna på skärmen under tutorials och liknande, med en generisk kontroll så är knapparna bara nummer.

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Ca1P3:

tjenare har köpt en handkontroll till datorn och spelade lite bf4 med den men märkte att känsligheten var väldigt låg för kontrollen, och det gör ingen skillnad att höja den i spelet för kontrollen påverkas inte av det det jag vill höra med er killar/tjejer är finns det något program eller liknande som kan höja känsligheten ?

http://support.xbox.com/en-US/xbox-on-other-devices/windows/x... borde funka jag diggar standard settings

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

när jag ändå har en tråd här tänkte jag höra med er kan man reklamera en mus utan kvitto ? för när jag håller ner högermusknapp och sedan klickar ner vänster så krockar dem med varandra vilket inte är bra.