Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Ja rewards ger lite crediter, se till att redeema dem varje månad

Helt ärligt så har jag kört max 10 karriärrace. Resten av tiden är spenderad i design editorn, privat multiplayer och i rivals. I den ordnigen

Haha ok ja SP är ju vad jag gör till 98% men det var ju bra då slipper du svära över min drivatar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vilka spelar online? Har vi nån form av lista?
Har inte vågat testa än.

Gamertag: Gu3n0 (En nolla på slutet.)

Visa signatur

Ursäkta stavningen - Ordblind
Allting jag verkligen tycker om är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gueno:

Vilka spelar online? Har vi nån form av lista?
Har inte vågat testa än.

Gamertag: Gu3n0 (En nolla på slutet.)

Vi kan ju starta en lista med folk som spelar Forza. Är ju alltid kul med nya drivatars, rivals och ev. online racing

Gamertag:
Gu3n0 (En nolla på slutet.)
motor sw

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Vi kan ju starta en lista med folk som spelar Forza. Är ju alltid kul med nya drivatars, rivals och ev. online racing

Gamertag:
Gu3n0 (En nolla på slutet.)
motor sw

Lite vänskaplig racing kan man väl vara med då å då, är inget fan av PvP då jag helt enkelt hatar att förlora å det hjälper ju inte att jag är kass på att köra

GT: xGrumpyOldM4nx

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Vi kan ju starta en lista med folk som spelar Forza. Är ju alltid kul med nya drivatars, rivals och ev. online racing

Gamertag:
Gu3n0 (En nolla på slutet.)
motor sw

Alucard136

Permalänk
Inofficiell ambassadör
Skrivet av krrjon:

Lite vänskaplig racing kan man väl vara med då å då, är inget fan av PvP då jag helt enkelt hatar att förlora å det hjälper ju inte att jag är kass på att köra

GT: xGrumpyOldM4nx

Hahaha, vilket passande GT till den personbeskrivningen

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Vi kan ju starta en lista med folk som spelar Forza. Är ju alltid kul med nya drivatars, rivals och ev. online racing

Gamertag:
Gu3n0 (En nolla på slutet.)
motor sw

Gt: M1ck3hh

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Medlem

tror om nu min gubbe syns på forza 5 så går den nog under "andy85an" Kör inte online så att säga då jag inte har live gold. men tider osånt sparas ju iaf

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

Får ta och väcka lite liv i en gammal tråd.

Bytte ganska nyligen från PS4 till XBONE och som gammal Forza-fantast var ju givetvis 5:an det första som införskaffades.
Gillar att köra rivals och nöta tider, så tänkte det kunde vara kul med lite fler vänner i listan om det finns folk här som fortfarande kör.

Mitt gamertag är NeilPeart78.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MclarenII:

Får ta och väcka lite liv i en gammal tråd.

Bytte ganska nyligen från PS4 till XBONE och som gammal Forza-fantast var ju givetvis 5:an det första som införskaffades.
Gillar att köra rivals och nöta tider, så tänkte det kunde vara kul med lite fler vänner i listan om det finns folk här som fortfarande kör.

Mitt gamertag är NeilPeart78.

Jag la till dig även om mina tider är rätt enkla

Visa signatur
Permalänk

Gött, la till dig med

Permalänk
Medlem

Nu la jag till en hel drös folk. (:

Visa signatur

Ursäkta stavningen - Ordblind
Allting jag verkligen tycker om är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande..

Permalänk

La några varv på Spa tidigare idag och efter ett 10-tal varv fick jag äntligen till ett hyfsat snabbt och rent varv med en förbättring på lite drygt 3 sekunder.
La dock märke till att jag inte fick det sedvanliga "Congratulations, you've beaten......".
Pausade spelet och då var mitt snabba varv registrerat men när jag avslutade racet blev det inte uppladdat på leaderboardsen.
Märkt samma fenomen någon gång tidigare, då jag pressat som tusan en del varv och äntligen lyckats slå en tid men den ändå inte blivit registrerarad, trots att varvet varit rent. Skumt.

Permalänk

Nu börjar jag bli riktigt irriterad. Återigen ett snabbt varv som inte registreras.
Fast fel av mig tidigare, jag får besked att jag slagit min rival. Avslutar racet och även där står att jag har slagit rivalen men min tid är den gamla jag hade innan. Och jag upprepar, varven är rena utan några varningar. Börjar kännas meningslöst att köra rivals, spelet gör ju som det behagar ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MclarenII:

Nu börjar jag bli riktigt irriterad. Återigen ett snabbt varv som inte registreras.
Fast fel av mig tidigare, jag får besked att jag slagit min rival. Avslutar racet och även där står att jag har slagit rivalen men min tid är den gamla jag hade innan. Och jag upprepar, varven är rena utan några varningar. Börjar kännas meningslöst att köra rivals, spelet gör ju som det behagar ändå.

Det låter riktigt märkligt... har inte varit med om det tidigare, nu har jag iofs inte spelat på flera månader. Kan testa om jag får samma fel ikväll

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Fick samma fel. Leaderboarden verkar ligga nere eller något. Körde 2:09:xxx på Spa med Audi e-Tron, men endast en tid med triangel registrerades.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Skrivet av maniac:

Fick samma fel. Leaderboarden verkar ligga nere eller något. Körde 2:09:xxx på Spa med Audi e-Tron, men endast en tid med triangel registrerades.

Då är det inte bara jag som har problem åtminstone. Får väl hoppas att de fixar till det.
Som kuriosa kan jag berätta att det var du som var min rival idag

Permalänk
Medlem

Slog en rival, körde fler varv och fick bättre tid men det reggades inte.
Jag tror man måste byta rival för att det ska reggas, surt för jag hade bra flow.

För övrigt så vart det knas precis. Hjälpmedelsprocenten fick frispel och gav mig över 4000%.
Över 500.000 crediter rikare på 4 varv. Inte illa.

Visa signatur

Ursäkta stavningen - Ordblind
Allting jag verkligen tycker om är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande..

Permalänk
Medlem

GT: zisekoz

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk

GT: Acid The Swede

Permalänk
Medlem

Hittat en bugg som man kan utnyttja om man vågar.
Risken är om dom kommer på det och bannar en. -_-

Rivals - klass C - Indianpolis (inte den ovala).
Jag fick över 5400 % i bonus - 2,7 miljoner credits.
Körde ett varv för att testa - 25.000 credits

Vet som sagt inte om man vågar utnyttja det så mycket.

Visa signatur

Ursäkta stavningen - Ordblind
Allting jag verkligen tycker om är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gueno:

Hittat en bugg som man kan utnyttja om man vågar.
Risken är om dom kommer på det och bannar en. -_-

Rivals - klass C - Indianpolis (inte den ovala).
Jag fick över 5400 % i bonus - 2,7 miljoner credits.
Körde ett varv för att testa - 25.000 credits
http://ff1gp.com/cache/media/534/2010-circuits-indianapolis-p...

Vet som sagt inte om man vågar utnyttja det så mycket.

Så länge du inte har gjort något spelet kodning så är det nog lungt, finns alltid buggar

Men förstår inte riktigt vad buggen skullle gå ut på, menar som du visar på bilden att köra utanför vägen och in i depån sen ut igen? Knappast en bugg..

Permalänk
Medlem

Va? Nej.
Kör ett par varv, hur du vill.
Pausa - quit.
Boom! Flera tusen procent i bonus.

Det är någon som har fått -5 sekunder på ett varv, han "leder".

Visa signatur

Ursäkta stavningen - Ordblind
Allting jag verkligen tycker om är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gueno:

Va? Nej.
Kör ett par varv, hur du vill.
Pausa - quit.
Boom! Flera tusen procent i bonus.

Det är någon som har fått -5 sekunder på ett varv, han "leder".

Man får alltså inte slå rivalen då eller om du nu hade ledaren som rival?

Jag körde nyss å jag fick som vanligt men jag slog min rival, fixat eller e det nåt jag missat?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har både slagit och inte slagit min rival.
Dom har kanske fixat det nu. Ska kolla när jag kommer hem.
Tog ett foto som bevis.

Visa signatur

Ursäkta stavningen - Ordblind
Allting jag verkligen tycker om är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande..

Permalänk
Medlem

Kommer börja lira Forza 5 i veckan, lirar gärna med några!

skicka gärna pm så lägger jag till er iaf ni är intresserade!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE