Permalänk

DH hjälp

Är helt ny på det här med DH, men har iaf lyckats levla en till 70 för att köra lite adventure-mode singel player.
Är nyfiken på vad som påverkar Sentrys dmg om jag kör Sentry - Polar station? Drar den nytta av cold-skills? Hur kan jag öka dess dmg?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/whiskyfyllot-2875/hero/365...

Min gubbe. Kom gärna med förbättringsförslag. Tanken var att försöka få ihop till denna builden, men innan man fått tag i alla nödvändiga items så får man ju hanka sig fram så gott det går:
http://www.diablofans.com/builds/425-t6-lightning-dh-with-vid...

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk

Cold Damage och Sentry dmg på så många delar du kan.
Själv behöver jag en del Marauder till innan 6-set bonusen, grind away

Visa signatur

i7-6700K | ASUS Z170 Pro Gaming | MSI GTX 1060 Gaming X 6GB | HyperX Fury 16GB | Sandisk Ultra II 960GB | BeQuiet Pure Rock | Fractal Design R5 | Corsair RM750x | Qpad Mk-50 | Qpad 8K | Dell 2412m

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Är helt ny på det här med DH, men har iaf lyckats levla en till 70 för att köra lite adventure-mode singel player.
Är nyfiken på vad som påverkar Sentrys dmg om jag kör Sentry - Polar station? Drar den nytta av cold-skills? Hur kan jag öka dess dmg?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/whiskyfyllot-2875/hero/365...

Min gubbe. Kom gärna med förbättringsförslag. Tanken var att försöka få ihop till denna builden, men innan man fått tag i alla nödvändiga items så får man ju hanka sig fram så gott det går:
http://www.diablofans.com/builds/425-t6-lightning-dh-with-vid...

Um, du har en legendary som ger bonus dps till primary skill men du använder ingen primary skill, byt ut till +2-4k poison eller den som ger mer damage beroende på avstånd eller 20% + dps i 30-70s efter att du dödat elit pack eller någon annan rolig.
Byt ut attackspeed mot en socket i din amulet + någon legendary gem.

Om du kör cold, vilket tycks vara det poppulära bygget och något jag går själv mot med min nya (under gearade) hunter så byt ut elemental arrow till cold. Matar du den får du synergi av din ena legendary antar jag och fixa mer cold damage.

Spitfire Turret kör jag med, tycks effektivt, testa och se vad du tycker, å andra sidan har du mycket +lightning. Som jag uppfattat det är fire/cold den poppulära builden men inte alltid man får den gear man vill...

Sen måste du slotta ballistics.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Hej Stoffe.

Jag noterar bara att du inte har någon dex på ringarna eller handskarna?

Jag håller själv på att försöka bygga om min DH som jag har kört mest på och innan RoS.
Nu är det bara min WD som gäller.

Min DH för tips:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wip3-2235/hero/15630526

Innan RoS så körde jag fokus på RapidFire, men nu vet jag inte efter lite uppgraderingar?

Permalänk

Tack för många bra svar!
Beträffande Cold dmg så tänkte jag att det borde vara Lightning dmg jag ska uppgradera till eftersom builden heter "T6 Lightning DH" eller är jag helt fel ute?
Ska försöka fixa lite mer Dexterity i ringarna.
Frågan är ju om man ska byta ut attack speed mot socket eller lightning dmg i amuletten?
Frågan är också vad man bör enchanta för egenskap i Quivern?

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Tack för många bra svar!
Beträffande Cold dmg så tänkte jag att det borde vara Lightning dmg jag ska uppgradera till eftersom builden heter "T6 Lightning DH" eller är jag helt fel ute?
Ska försöka fixa lite mer Dexterity i ringarna.
Frågan är ju om man ska byta ut attack speed mot socket eller lightning dmg i amuletten?
Frågan är också vad man bör enchanta för egenskap i Quivern?

Lightning damage i ditt neck om något, sedan sentry damage på quiver (brukar de flesta köra vad jag vet).

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem

Vilka delar av Marauder är det man vill ha på sig?
Sen vilket extraset ska man försöka satsa på för att få flera set-bonusar?

Min gubbe börjar ta sig nu men jag är fortfarande långt ifrån att kunnat satsa på cold-damage osv på vissa delar. Men jag tar gärna emot tips (nya ringar vet jag att jag behöver men har inte lyckats droppa någon bra ännu).
http://eu.battle.net/d3/en/profile/SunQ-2308/hero/47484422

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Vilka delar av Marauder är det man vill ha på sig?
Sen vilket extraset ska man försöka satsa på för att få flera set-bonusar?

Min gubbe börjar ta sig nu men jag är fortfarande långt ifrån att kunnat satsa på cold-damage osv på vissa delar. Men jag tar gärna emot tips (nya ringar vet jag att jag behöver men har inte lyckats droppa någon bra ännu).
http://eu.battle.net/d3/en/profile/SunQ-2308/hero/47484422

5 delar Marauder + Tasker and Theo-handskar är det som gäller om du kör sentry-build. Det ger inte onödigt mycket spelutrymme för andra set.

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Medlem

Marauders med Taskers & Theo gloves eller va dem nu heter, Blackthornes Belt + Amulet, Bombadiers Rucksack och Etrayu/Kridershot eller annan bra båge är väl typ det bästa förtillfället sen Reapers Wraps är nice att använda som bracers

Det är iaf vad jag föredrar! Fattas dock Taskers och en bra båge!

Permalänk
Medlem

Offtopic men Kadala har nog slutat ta in marauder chest piecen i lager för jag har rollat många tusen shards men aldrig fått den

Visa signatur

[ Corsair Obsidian 750D ] [ CM Hybrid Silent Pro 1050W ] [AMD Ryzen 7 5800x] [Gigabyte Aorus B550 PRO V2] [MSI RTX 3080 SUPRIM X ] [ HyperX Fury Black DDR4 32GB 3600MHz] [Samsung 970 Evo plus M.2 500gb]

Permalänk
Medlem
Skrivet av raaptor:

Offtopic men Kadala har nog slutat ta in marauder chest piecen i lager för jag har rollat många tusen shards men aldrig fått den

Oroa dig inte! Jag la bara sisådär 5000 shards eller något på någon marauders del tills hon till slut gav upp på mitt tjat tror jag haha

Permalänk
Medlem

Har också börjat köra med min DH igen efter 2.1 så här ser den ut just nu http://eu.battle.net/d3/en/profile/trickeh-1488/hero/1103289

Ska byta ut gemen i SoJ, testade snabbt en annan kombo med missade att byta ut gemen. Nu är frågan, jag står i valet och kvalet mellan att köra pet-gemen igen, eller byta ut den mot Zei's eller Teaguk, lutar åt det sistnämnda. Tycker inte riktigt pet-gemen ger någon större effekt.

Gear-mässigt är jag ute efter nytt bälte, Witching Hour är väl det tilltänkta, samt att jag försöker få ett par bra rollade reapers wraps med cold dmg. Steg tre blir antagligen att fundera på att byta ut SoJ till Eternal Union eller kanske en bättre rollad SoJ, verkar dock hopplöst eftersom jag ALLTID får samma jävla skitringar om och om igen :/ Fick en SoJ i förrigår, första SoJ som droppar på säkert 1½ månad om inte mer. Skojar inte om jag säger att det var 300-400 ringar där emellan :/

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av raaptor:

Offtopic men Kadala har nog slutat ta in marauder chest piecen i lager för jag har rollat många tusen shards men aldrig fått den

Samma gäller nog Tasker & Theo... För jag har nog spenderat 5-6000 shards på handskar och inte fått några.
Men marauder-handskar har jag 4 par av nu
Tror jag har minst 2 fulla set i bagen ifall jag skulle råka dö någon gång

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Har också börjat köra med min DH igen efter 2.1 så här ser den ut just nu http://eu.battle.net/d3/en/profile/trickeh-1488/hero/1103289

Ska byta ut gemen i SoJ, testade snabbt en annan kombo med missade att byta ut gemen. Nu är frågan, jag står i valet och kvalet mellan att köra pet-gemen igen, eller byta ut den mot Zei's eller Teaguk, lutar åt det sistnämnda. Tycker inte riktigt pet-gemen ger någon större effekt.

Gear-mässigt är jag ute efter nytt bälte, Witching Hour är väl det tilltänkta, samt att jag försöker få ett par bra rollade reapers wraps med cold dmg. Steg tre blir antagligen att fundera på att byta ut SoJ till Eternal Union eller kanske en bättre rollad SoJ, verkar dock hopplöst eftersom jag ALLTID får samma jävla skitringar om och om igen :/ Fick en SoJ i förrigår, första SoJ som droppar på säkert 1½ månad om inte mer. Skojar inte om jag säger att det var 300-400 ringar där emellan :/

Pet gemmet är ett måste i grift 35+ iaf då pets dör annars + sentry får också pet dmg så

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Har också börjat köra med min DH igen efter 2.1 så här ser den ut just nu http://eu.battle.net/d3/en/profile/trickeh-1488/hero/1103289

Ska byta ut gemen i SoJ, testade snabbt en annan kombo med missade att byta ut gemen. Nu är frågan, jag står i valet och kvalet mellan att köra pet-gemen igen, eller byta ut den mot Zei's eller Teaguk, lutar åt det sistnämnda. Tycker inte riktigt pet-gemen ger någon större effekt.

Gear-mässigt är jag ute efter nytt bälte, Witching Hour är väl det tilltänkta, samt att jag försöker få ett par bra rollade reapers wraps med cold dmg. Steg tre blir antagligen att fundera på att byta ut SoJ till Eternal Union eller kanske en bättre rollad SoJ, verkar dock hopplöst eftersom jag ALLTID får samma jävla skitringar om och om igen :/ Fick en SoJ i förrigår, första SoJ som droppar på säkert 1½ månad om inte mer. Skojar inte om jag säger att det var 300-400 ringar där emellan :/

Kollade snabbt på din build och såg att du hade passive Ballistics men körde inte med Spitfire turrets eller arsenal runorna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murck:

Pet gemmet är ett måste i grift 35+ iaf då pets dör annars + sentry får också pet dmg så

Wut? Räknas pet dmg på turrets?

Skrivet av Relive:

Kollade snabbt på din build och såg att du hade passive Ballistics men körde inte med Spitfire turrets eller arsenal runorna.

Oj, den har jag inte ens funderat på. Använde den när jag hade en armor som sköt rockets och tänkte att det kunde vara användbart Vad hade du rekommenderat att byta ut den mot? Ambush eller Single Out?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Wut? Räknas pet dmg på turrets?

Oj, den har jag inte ens funderat på. Använde den när jag hade en armor som sköt rockets och tänkte att det kunde vara användbart Vad hade du rekommenderat att byta ut den mot? Ambush eller Single Out?

Ja pet damage = sentry damage, pet atackspeed (tasker and teo) = Sentery atack speed.

Rekommenderar att byta runor istället. Arsenal och spitfire är bäst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Relive:

Ja pet damage = sentry damage, pet atackspeed (tasker and teo) = Sentery atack speed.

Rekommenderar att byta runor istället. Arsenal och spitfire är bäst.

Fungerar den inte dock väldigt bra med min cluster arrow och maelstorm? Ok, får byta gem imorgon då

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Fungerar den inte dock väldigt bra med min cluster arrow och maelstorm? Ok, får byta gem imorgon då

Nu hängde jag inte med, vad menar du?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Relive-2822/hero/49188643

Där är min Hc gubbe när jag jag måste välja bort en offensive för en deffensive passiv. Då tycker jag att Awareness ger rätt mycket mer än Perfectionist som du kör med.

Ballistics ger mer damage än steady aim/cull of the weak ifall att du kör med Arsenal runan + spitfire turret.

Cull of the weak > Steady Aim då den har 100 % uptime.

Custom Engineering> Tactical advantage I högre Greater Rifts där hastigheten mellan monstren inte är det värsta.

Trött som fan, hoppas jag förklarade så du fatta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Relive:

Nu hängde jag inte med, vad menar du?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Relive-2822/hero/49188643

Där är min Hc gubbe när jag jag måste välja bort en offensive för en deffensive passiv. Då tycker jag att Awareness ger rätt mycket mer än Perfectionist som du kör med.

Ballistics ger mer damage än steady aim/cull of the weak ifall att du kör med Arsenal runan + spitfire turret.

Cull of the weak > Steady Aim då den har 100 % uptime.

Custom Engineering> Tactical advantage I högre Greater Rifts där hastigheten mellan monstren inte är det värsta.

Trött som fan, hoppas jag förklarade så du fatta

Maelstorm-runan på Cluster Arrow -
Instead of releasing grenades, release up to 5 rockets at nearby enemies that each deal 450% weapon damage as Cold. You gain 1% Life per enemy hit.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Maelstorm-runan på Cluster Arrow -
Instead of releasing grenades, release up to 5 rockets at nearby enemies that each deal 450% weapon damage as Cold. You gain 1% Life per enemy hit.

Ja, den fungerar bra med spitefire, aresenal och maelstrom. Men med bara maelstrom väger den inte upp damagen du skulle fått av steady aim.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Är helt ny på det här med DH, men har iaf lyckats levla en till 70 för att köra lite adventure-mode singel player.
Är nyfiken på vad som påverkar Sentrys dmg om jag kör Sentry - Polar station? Drar den nytta av cold-skills? Hur kan jag öka dess dmg?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/whiskyfyllot-2875/hero/365...

Min gubbe. Kom gärna med förbättringsförslag. Tanken var att försöka få ihop till denna builden, men innan man fått tag i alla nödvändiga items så får man ju hanka sig fram så gott det går:
http://www.diablofans.com/builds/425-t6-lightning-dh-with-vid...

Du har inte 6set bonusen för marauder då behöver du inte heller 3st hate spenders. Plocka bort 2 spenders, jag skulle sparat cluster arrow. Fixa en generator typ hungering arrow och antingen prep eller rain of vengence, kan inte vad runan heter nu men tror det är lightning runan på rain of vengence som ger större aoe. Detta ökar din clear speed mycket.

Farma ring of royal grandeur så du bara behöver 5 delar marauder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Relive:

Ja, den fungerar bra med spitefire, aresenal och maelstrom. Men med bara maelstrom väger den inte upp damagen du skulle fått av steady aim.

Känns tveksamt? 5x torn med den dmg-outpud och cold dmg.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk

Tack för svaren!
Har fått EN RoRG på hela tiden jag spelat (kört runt 700 timmar) vilket gör mig ytters besviken. En dålig sådan dessutom. Finns det något sätt att öka sina chanser att få en? Jag har en Crusader som klarar T6 rifts/ Grift lvl 27 så den kan jag använda för att farma där det är störst sannolikhet.
Gäller nästan samma med SoJ, fast där har jag fått 3 st. Samtliga med Holy Dmg vilket jag inte använder längre (men gjorde när jag fick de här 3). Samtliga fick jag i början när jag precis börjat lira adventure med min Crusader. Sen dess (typ resterande 650 speltimmar) har jag inte fått en enda SoJ, oavsett build jag kört. Har även lirat lite Adventure mode med min DH och Barb, men för dessa två har INGET av betydelse droppats öht. Varken ringar eller Set-items.
Ibland känns det som drops inte alls är så random som det påstås. Tex hade jag en Lidless Wall sköld med usel roll och behövde en med bättre. Fick ingen på mängder av speltimmar och shards, men när jag till slut salvagade den så fick jag en ny ganska direkt med bättre roll.
Jag tycker inte det känns särskilt random faktiskt...

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Medlem

Jesus, och själv sitter man här med en barb och kan inte ens ta sig igenom act 2 inferno. kanske borde försöka grinda upp en DH.

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Tack för svaren!
Har fått EN RoRG på hela tiden jag spelat (kört runt 700 timmar) vilket gör mig ytters besviken. En dålig sådan dessutom. Finns det något sätt att öka sina chanser att få en? Jag har en Crusader som klarar T6 rifts/ Grift lvl 27 så den kan jag använda för att farma där det är störst sannolikhet.
Gäller nästan samma med SoJ, fast där har jag fått 3 st. Samtliga med Holy Dmg vilket jag inte använder längre (men gjorde när jag fick de här 3). Samtliga fick jag i början när jag precis börjat lira adventure med min Crusader. Sen dess (typ resterande 650 speltimmar) har jag inte fått en enda SoJ, oavsett build jag kört. Har även lirat lite Adventure mode med min DH och Barb, men för dessa två har INGET av betydelse droppats öht. Varken ringar eller Set-items.
Ibland känns det som drops inte alls är så random som det påstås. Tex hade jag en Lidless Wall sköld med usel roll och behövde en med bättre. Fick ingen på mängder av speltimmar och shards, men när jag till slut salvagade den så fick jag en ny ganska direkt med bättre roll.
Jag tycker inte det känns särskilt random faktiskt...

Du vet väl att de bara droppar från act 1 bounty bag? Kör du på t6 ska det vara garanterad legendary, dock inte garanterad rorg såklart

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Skrivet av Michaelo:

Du vet väl att de bara droppar från act 1 bounty bag? Kör du på t6 ska det vara garanterad legendary, dock inte garanterad rorg såklart

Menar du både SoJ och RoRG bara droppar från act1 bounty? Efter att jag läst ditt svar igår så körde jag 3-4 bountys på act1 T6 och fick otroligt nog en ny RoRG!!! Gissa om jag blev glad?!
Bara en bra rollad SoJ nu också så ökar jag min dmg en hel massa. Supertack!

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Menar du både SoJ och RoRG bara droppar från act1 bounty? Efter att jag läst ditt svar igår så körde jag 3-4 bountys på act1 T6 och fick otroligt nog en ny RoRG!!! Gissa om jag blev glad?!
Bara en bra rollad SoJ nu också så ökar jag min dmg en hel massa. Supertack!

Soj droppar var som helst, men rorg är bara i a1 bounty bag.

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Hedersmedlem

Jag spelade upp en DH för att dra lite mer dmg (än min crusader) i grifts. Det gick rätt fort att få "rätt" gear. 19 timmar speltid och vi körde en 42-grift igår

Velar just nu mellan cold dmg-gear och Natalyas för set bonus..http://eu.battle.net/d3/en/profile/ccw-2690/hero/50042415

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Skrivet av Michaelo:

Soj droppar var som helst, men rorg är bara i a1 bounty bag.

Du menar ingenstans?

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |