Permalänk

Extra långa fläktskruvar

Jag har nyligen moddat lite och satt in ett extra hål för fläkt. Plåten är tjock och jag hade tänkt sätta dit ett filter också. Då räcker inte de fläktskruvar jag har till. Någon som vet var det finns extra långa fläktskruvar att få tag på?

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem
Skrivet av heffaklumpmamma:

Jag har nyligen moddat lite och satt in ett extra hål för fläkt. Plåten är tjock och jag hade tänkt sätta dit ett filter också. Då räcker inte de fläktskruvar jag har till. Någon som vet var det finns extra långa fläktskruvar att få tag på?

Hade samma problem för några år sen, skulle montera en 140 mm frontfläkt med dammfilter.

Som du själv skriver var skruvarna för korta. Hittade längre skruvar på Optimera (hade dom korta skruvarna med mig) , så försök på något byggvaruhus eller liknade.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Går även att ta andra skruvar och köra med mutter, alternativ buntband.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT