Permalänk
Medlem

3x180mm Radd

Hej! Är det någon som vet någon svenk hemsida där man kan köpa en 540mm radiator?
Tack i förväg :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av kanin22:

Hej! Är det någon som vet någon svenk hemsida där man kan köpa en 540mm radiator?
Tack i förväg :).

nepp, tyskland osv som gäller. kan finns i ngn butik i sverigen men är ytterst tveksam till det tyvärr

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem
Visa signatur

EVGA RTX 3080 / 5800x / Gigabyte X570 I AORUS PRO WIFI / Ballistix 32GB 3200mhz / Corsair SF750 750W / Gigabyte 48" AORUS FO48U OLED 4K 120 Hz

Permalänk
Medlem

Jag har moddat in radiatorn ovan i mitt FT02. Jättenöjd! Tyvärr fick jag offra hårddiskburen, men jag har ju ändå det mesta på NAS numera, och ett par SSD/hårddiskar får ju utan problem plats på 5.25"-platserna och bakom moderkortet.

Visa signatur

Quad-quad core med kvävekylning och kokvattenreaktor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aniron:

Jag har moddat in radiatorn ovan i mitt FT02. Jättenöjd! Tyvärr fick jag offra hårddiskburen, men jag har ju ändå det mesta på NAS numera, och ett par SSD/hårddiskar får ju utan problem plats på 5.25"-platserna och bakom moderkortet.

Ja 540mm radiatorer är awesome

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

EVGA RTX 3080 / 5800x / Gigabyte X570 I AORUS PRO WIFI / Ballistix 32GB 3200mhz / Corsair SF750 750W / Gigabyte 48" AORUS FO48U OLED 4K 120 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av kanin22:

Hej! Är det någon som vet någon svenk hemsida där man kan köpa en 540mm radiator?
Tack i förväg :).

Funderat på en kylare ifrån en bil istället?

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

nepp, tyskland osv som gäller. kan finns i ngn butik i sverigen men är ytterst tveksam till det tyvärr

Hej! Tack igen för Athlon 64 fläkten!

Permalänk
Medlem