Permalänk
Avstängd

Skulle vilja spela med någon, har inte hunnit lira så mycket än är bara level 11 Har varken haft tid eller ork för att spela. Har bara spelat själv men kan tänka mig att det blir mycket roligare att spela med någon/några fler

Spelar på PS4 och kommer nog spela lite ikväll och på söndag och hela nästa vecka.. Får passa på när man är ledig från sin gravida flickvän!

Är ni sugna på lira lite så adda bombaii_1337_ på PSN Har ingen mic för tillfället heller så ni vet och lirar på en lvl 11 Warlock!

Visa signatur

CPU: 4770K | GPU: 2x EVGA GTX 980 SC ACX 2.0 SLI | RAM: 16GB Kingston HyperX 1600MHz | PSU: EVGA Supernova G2 850W | Moderkort: Gigabyte Z87X-OC | SSD: Samsung 830 256GB & Samsung 850 Pro 512GB | HDD: 2TB | Chassi: NXZT H440 Black/Orange | CPU Kylning: Hydro H100i | Skärm: LG IPS277L 27"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maacus:

Den gubben går inte, denna exploit är åtgärdad med dagens hotfix.

Den funkar ju dock än även om den är "lite lätt" nerfad. Funkade bättre när jag var ensam då spawnade dom oftare men dom droppar ju bra mycket mindre nu.

Visa signatur
Permalänk

jäkla fina preview på patchnotes nästa vecka! Nu blir ju loot bra i spelet enligt mig

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christoffer1989:

jäkla fina preview på patchnotes nästa vecka! Nu blir ju loot bra i spelet enligt mig

Ja, fast jag har haft tur med loot. Fått mer lila i blåa än lila i lila haha. Tror jag fått ungefär 10 lila i blåa engrams och 2 exotic i lila engrams (sniper rifle och handskar till hunter), lirar hunter så perfekt och dom är snygga med. Blev light 27 på ungefär en vecka. Men helt klart, detta är en bra sak dom gör.

Visa signatur

i7-11700k - RTX 3080 - 32GB DDR4 - 1TB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pessimismo:

Grottan på jorden ska du farma. Youtubea typ destiny cave farm så hittar du den lätt.

Skrivet av Maacus:

Den gubben går inte, denna exploit är åtgärdad med dagens hotfix.

Skrivet av krrjon:

Den funkar ju dock än även om den är "lite lätt" nerfad. Funkade bättre när jag var ensam då spawnade dom oftare men dom droppar ju bra mycket mindre nu.

Finns en ny plats på jorden att farma på nu, där dom spawnar hela tiden.

Visa signatur

i7-11700k - RTX 3080 - 32GB DDR4 - 1TB SSD

Permalänk
Medlem

Och även till er som har Bad Juju Pulse Rifle (Exotic bounty), den är kass nu men dom ska göra den bättre i en update. Så om ni haft planer på att sälja den för att få Ascendant Energy så gör inte det! Jag tänker spara den iaf, ska bli bättre på range bland annat.

Visa signatur

i7-11700k - RTX 3080 - 32GB DDR4 - 1TB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lspn:

Ja, fast jag har haft tur med loot. Fått mer lila i blåa än lila i lila haha. Tror jag fått ungefär 10 lila i blåa engrams och 2 exotic i lila engrams (sniper rifle och handskar till hunter), lirar hunter så perfekt och dom är snygga med. Blev light 27 på ungefär en vecka. Men helt klart, detta är en bra sak dom gör.

Det där låter ju som en dröm Efter alla hundratals blå Engrams jag öppnat har jag inte fått annat än grönt och blått. Aldrig ens sett en Lila Engram droppa :S

Visa signatur

CPU Intel i9-9900k GPU Asus RTX 3080
RAM 32GB G.Skill Trident Z Neo Moderkort ASUS ROG Maximus XI Hero PSU Corsair RM850 HDD 3 TB Intel SSD

Permalänk
Medlem

Några level 24+ som vill med imorgon och köra Queens missions för Legs? Lägg till SweBullen på PSN om det skulle vara av intresse

Visa signatur

CPU Intel i9-9900k GPU Asus RTX 3080
RAM 32GB G.Skill Trident Z Neo Moderkort ASUS ROG Maximus XI Hero PSU Corsair RM850 HDD 3 TB Intel SSD

Permalänk
Medlem

Någon annan som var nära att behöva byta byxor här?

Sätter väl spoiler tags då det är ett "mission"(visst var detta i ett mission av queen's wrath? minnet sviktar på "äldre dar"......)

Dold text
Visa signatur
Permalänk
Medlem

Letar efter spelare. Försöker att leta folk i tower, fast sällan ngn joinar. Och dem man hittar tror att man kan springa igenom allt.. Alls har olika armor och vapen, vissa kan göra så, andra inte..

PS4: AxxT

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk

Någon som vill lira till veckan på kvällarna/nätterna? Jobbar natt nu men går av kl 24 på tisdag. Är lvl 23 hunter och spelar på ps4, psn- FireAlive
(28 år)

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireAlive:

Någon som vill lira till veckan på kvällarna/nätterna? Jobbar natt nu men går av kl 24 på tisdag. Är lvl 23 hunter och spelar på ps4, psn- FireAlive
(28 år)

Jag brukar köra på kvällar vardagar. Helger så blir det kväll plus natten och ibland mitt på dagen.

Så adda mig, ingen mik. Sambon skulle döda mig ifall jag väckte henne... Ja, jag respekterar henne

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

Tja! Spelar PS4 här, har nuvarande en lvl 11 hunter.
PSN: juckeyy

Bara o adda så kör vi, spelar både missions och PvP!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Avstängd
Skrivet av juckeyy:

Tja! Spelar PS4 här, har nuvarande en lvl 11 hunter.
PSN: juckeyy

Bara o adda så kör vi, spelar både missions och PvP!

Addar dig

Visa signatur

CPU: 4770K | GPU: 2x EVGA GTX 980 SC ACX 2.0 SLI | RAM: 16GB Kingston HyperX 1600MHz | PSU: EVGA Supernova G2 850W | Moderkort: Gigabyte Z87X-OC | SSD: Samsung 830 256GB & Samsung 850 Pro 512GB | HDD: 2TB | Chassi: NXZT H440 Black/Orange | CPU Kylning: Hydro H100i | Skärm: LG IPS277L 27"

Permalänk
Avstängd

Om dessa inte varit uppe så är här lite koder som kan redeemas på bungie.net ( http://www.bungie.net/en/User/coderedemption ):
Logga in med ditt Playstation Network, Microsoft Account, Facebook eller Google konto som du har kopplat till ditt Destiny.

Fyll i koden du vill redeema, tryck enter och sedan nästa steg, gör sedan nästa kod.

SHADERS

RXC-9XJ-4MH (Oracle 99)
7MM-VPD-MHP (Double Banshee)

EMBLEMS

7F9-767-F74 (Sign of The Finite)
JDT-NLC-JKM (Ab Aeterno)
JNX-DMH-XLA (Field of Light)
JD7-4CM-HJG (Illusion of Light)
7CP-94V-LFP (Lone Focus, Jagged Edge)
FJ9-LAM-67F (Binding Focus)
X4C-FGX-MX3 (Note of Conquest)
A7L-FYC-44X (Flames of Forgotten Truth)
X9F-GMA-H6D (The Unimagined Plane)
N3L-XN6-PXF (The Reflective Proof)

GRIMOIRE CARDS

69R-VL7-J6A (Exotic: Red Death)
6A7-7NP-3X7 (Destination: Shattered Coast, Venus)
3DA-P4X-F6A (Class: Hunter)
MVD-4N3-NKH (Class: Titan)
TCN-HCD-TGY (Fallen: Rixis, Devil Archon)
69R-DDD-FCP (Destination: Valley of Kings, Mars)
69R-F99-AXG (Enemy: The Fallen)
69R-CKD-X7L (Hive: Ogre)
473-MXR-3X9 (Enemy: Hive)
JMR-LFN-4A3 (Destination: The Ocean of Storms, Moon)
HC3-H44-DKC (Exotic: Gjallarhorn)
69P-KRM-JJA (Destination: The Tower)
69P-VCH-337 (Exotic: The Last Word)
YKA-RJG-MH9 (Class: Warlock)
HDX-ALM-V4K (Destination: Cosmodrome)
69X-DJN-74V (Enemy: Cabal)
6A9-DTG-YGN (Vex: Minotaur)

(källa för koderna: http://www.ign.com/wikis/destiny/Bungie.net_Redemption_Codes , och http://www.bungie.net/en/Forum/Post/69183979/0/0)

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem

Antar att dessa koder kan användas flera gånger? Alltså flera spelare kan redeema dem?

edit: kollade källan genom telefonen då de är blockade av arbetsgivaren och alla kan tydligen redeema dem.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bayhazed:

Antar att dessa koder kan användas flera gånger? Alltså flera spelare kan redeema dem?

edit: kollade källan genom telefonen då de är blockade av arbetsgivaren och alla kan tydligen redeema dem.

Yes. De är för alla, ingen begränsning

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Avstängd
Skrivet av PowerNet:

Om dessa inte varit uppe så är här lite koder som kan redeemas på bungie.net ( http://www.bungie.net/en/User/coderedemption ):
Logga in med ditt Playstation Network, Microsoft Account, Facebook eller Google konto som du har kopplat till ditt Destiny.

Fyll i koden du vill redeema, tryck enter och sedan nästa steg, gör sedan nästa kod.

SHADERS

RXC-9XJ-4MH (Oracle 99)
7MM-VPD-MHP (Double Banshee)

EMBLEMS

7F9-767-F74 (Sign of The Finite)
JDT-NLC-JKM (Ab Aeterno)
JNX-DMH-XLA (Field of Light)
JD7-4CM-HJG (Illusion of Light)
7CP-94V-LFP (Lone Focus, Jagged Edge)
FJ9-LAM-67F (Binding Focus)
X4C-FGX-MX3 (Note of Conquest)
A7L-FYC-44X (Flames of Forgotten Truth)
X9F-GMA-H6D (The Unimagined Plane)
N3L-XN6-PXF (The Reflective Proof)

GRIMOIRE CARDS

69R-VL7-J6A (Exotic: Red Death)
6A7-7NP-3X7 (Destination: Shattered Coast, Venus)
3DA-P4X-F6A (Class: Hunter)
MVD-4N3-NKH (Class: Titan)
TCN-HCD-TGY (Fallen: Rixis, Devil Archon)
69R-DDD-FCP (Destination: Valley of Kings, Mars)
69R-F99-AXG (Enemy: The Fallen)
69R-CKD-X7L (Hive: Ogre)
473-MXR-3X9 (Enemy: Hive)
JMR-LFN-4A3 (Destination: The Ocean of Storms, Moon)
HC3-H44-DKC (Exotic: Gjallarhorn)
69P-KRM-JJA (Destination: The Tower)
69P-VCH-337 (Exotic: The Last Word)
YKA-RJG-MH9 (Class: Warlock)
HDX-ALM-V4K (Destination: Cosmodrome)
69X-DJN-74V (Enemy: Cabal)
6A9-DTG-YGN (Vex: Minotaur)

(källa för koderna: http://www.ign.com/wikis/destiny/Bungie.net_Redemption_Codes , och http://www.bungie.net/en/Forum/Post/69183979/0/0)

Tack! Tog ett par stycken! <3

Visa signatur

CPU: 4770K | GPU: 2x EVGA GTX 980 SC ACX 2.0 SLI | RAM: 16GB Kingston HyperX 1600MHz | PSU: EVGA Supernova G2 850W | Moderkort: Gigabyte Z87X-OC | SSD: Samsung 830 256GB & Samsung 850 Pro 512GB | HDD: 2TB | Chassi: NXZT H440 Black/Orange | CPU Kylning: Hydro H100i | Skärm: LG IPS277L 27"

Permalänk
Avstängd

Har en fråga till er alla. Vilken typ av vapen gillar ni bäst? Själv älskar jag Pulse Rifles!

Visa signatur

CPU: 4770K | GPU: 2x EVGA GTX 980 SC ACX 2.0 SLI | RAM: 16GB Kingston HyperX 1600MHz | PSU: EVGA Supernova G2 850W | Moderkort: Gigabyte Z87X-OC | SSD: Samsung 830 256GB & Samsung 850 Pro 512GB | HDD: 2TB | Chassi: NXZT H440 Black/Orange | CPU Kylning: Hydro H100i | Skärm: LG IPS277L 27"

Permalänk
Skrivet av BOMBAii:

Har en fråga till er alla. Vilken typ av vapen gillar ni bäst? Själv älskar jag Pulse Rifles!

Kör med en handcannon på raids och autorifle i multiplayer.

Permalänk
Skrivet av BOMBAii:

Har en fråga till er alla. Vilken typ av vapen gillar ni bäst? Själv älskar jag Pulse Rifles!

Jag älskar Auto-rifles, både i raids o pvp. Men har använt pulse mycket då jag fick en Bad Juju Nu när jag har Suros Regime oxå så blir det mest den^^

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem
Skrivet av BOMBAii:

Har en fråga till er alla. Vilken typ av vapen gillar ni bäst? Själv älskar jag Pulse Rifles!

Auto rifle passar typ alltid. Fusion rifle ibland i pvp och för att få ner sköldarna i PvE.
Kan tänka mig att hand cannon kan vara bra i PvE också då fienderna inte rör sig så snabbt (kass aim).
Har också märkt att machine gun är rätt så bra i pvp.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem
Skrivet av BOMBAii:

Har en fråga till er alla. Vilken typ av vapen gillar ni bäst? Själv älskar jag Pulse Rifles!

Hand cannon följt av Scout Rifle, Puls och Auto rifles är mer eller mindre oanvändbara pga av rekylen enligt mig.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem
Skrivet av BOMBAii:

Har en fråga till er alla. Vilken typ av vapen gillar ni bäst? Själv älskar jag Pulse Rifles!

Auto Rifle om jag ska va ärlig, Suros Regime är det skönaste vapen jag lirat med, speciellt när man får den uppgraderingen där den gör mer skada fast skjuter långsammare, väldigt stabil. Sen brukar jag köra med en exotic sniper som jag fick tag på i en lila engram, den är nice för den får skott hela tiden, behöver inte fylla på eller plocka upp ammo. Har Bad JuJu också, men den är kass.. Har ett par andra legendary Pulse Rifle som är skönare, men men det ska komma en update som ska boosta upp Bad JuJu lite.

Visa signatur

i7-11700k - RTX 3080 - 32GB DDR4 - 1TB SSD

Permalänk

Tja! Jag är rätt ny här men tänkte kolla. Jag kör Destiny på ps4 och söker någon/några att lira med då jag inte har några polare som kör på konsol. Det jag kör är mest pvp men vill börja köra hc strikes och Raida. Är det någon här som har lust att lira med mig så adda mig på psn Rezar_1337. Jag är 22 år gammal och arbetslös så har rätt mycket tid att spela så adda på så kan vi köra en jäkla massa olika saker jag har även mic så bara te och adda mig
Kanske borde lägga till att jag är lvl 26 Hunter

Tack och hej

Rezar1337

Permalänk
Medlem

Har inte hunnit att spela så mkt destiny än. Är det någon som vill lira någon gång på Xbox one så lägg gärna till mig: Sthlmdoe
Jag är bara hunnit att ta lvl 7 än.

Visa signatur

Battlefield3:SthlmDoe
Antec P280// Core i7 3930K @ 4.0ghz // 16 Gb Corsair Dominator // Asus Rampage IV Extreme// Asus GTX680 SLI // OS-disk Samsung EVO 250GB// 2x 750gb samsung spinpoint f1// Creative soundblaster X-fi titanium

Permalänk
Medlem
Skrivet av BOMBAii:

Har en fråga till er alla. Vilken typ av vapen gillar ni bäst? Själv älskar jag Pulse Rifles!

Från början körde jag bara Scout Rifles men nu är det nog mest Hand Cannon. Dom få gånger jag kör PvP(p.g.a. Bountys) så är det Auto Rifle eller machine gun då jag har 0% aim.......

Pulse Rifle är ok men inget går upp mot Hand Cannon i PvE snacka om OP

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Okej! Då kanske jag ska prova och köra med en handcannon eftersoim många verkar gilla den Själv älskar jag pulse, iaf i pve när man lärt sig rekylen så brukar jag få in 2-3 headshot i bursten.. Men är bara level 15 än så kanske ändrar sig lite längre fram! Gillar auto också dock

Som sagt är det nån som vill spela är det bara att adda bombaii_1337_ på psn

Visa signatur

CPU: 4770K | GPU: 2x EVGA GTX 980 SC ACX 2.0 SLI | RAM: 16GB Kingston HyperX 1600MHz | PSU: EVGA Supernova G2 850W | Moderkort: Gigabyte Z87X-OC | SSD: Samsung 830 256GB & Samsung 850 Pro 512GB | HDD: 2TB | Chassi: NXZT H440 Black/Orange | CPU Kylning: Hydro H100i | Skärm: LG IPS277L 27"

Permalänk
Medlem

Vad tycker ni om nya patchen? Tycker den är bra för nu får man mer motivation till att lira Strikes, sluta med att jag fick 16 blåa engram och 1 lila engram på ungefär 6 Strikes. Går ju till och med snabbare än vad det gjorde i grottan.

Visa signatur

i7-11700k - RTX 3080 - 32GB DDR4 - 1TB SSD

Permalänk
Medlem

Jag och en till, båda lvl 29. Är sjukt sugna på att dra igenom raiden. Kravet är att du är helst över lvl 27.

Söker 4 st till

PSN: RobbbarN

Visa signatur