Permalänk

Vilken Mousebungee ska man köpa?

Tjenixen Sweclockers! Nu är det så att jag fick hem min splitternya Zowie EC2 Evo CL i fredags och måste säga, bästa köpet ever. Rankade faktiskt från DMG -> LEM över helgen och får la säga att det var musen förtjänst, den är grym. Iallafall så har ju alla saker något som drar ner betyget, med zowien så är det kabeln, vill därför skaffa mousebungee och har mest kollat på Roccat Apuri, vilket verkar vara bra då det är både en USB-hubb och en bungee. Men vill höra om någon har någon slags erfarenhet med bungeeS?
Tack på förhand

Permalänk

Köpte razers idag tycker den är riktigt trevlig.

Permalänk
Skrivet av TimMy2003:

Köpte razers idag tycker den är riktigt trevlig.

Kan du vidareutveckla vad du tycker är bra med den??

Permalänk
Medlem

är väl bara å lägga något över sladden ...behöva hosta upp stålar för att slippa att sladden drar i musen eller tar i ......

Visa signatur

Carmilla: Intel 2600k, 8gb RAM 1600mhz, SSD EVO840, gtx760,. Workstation/Spelmaskin OS:Windows 8.1
Marcilla: AMD A4, 4gb RAM 1600mhz NAS/SQL/HTPC, OS: Linux MINT

Permalänk
Skrivet av ZOiDVOiD:

är väl bara å lägga något över sladden ...behöva hosta upp stålar för att slippa att sladden drar i musen eller tar i ......

Kör med det just nu men känns väldigt osmidigt plus att sketen inte alltid håller kvar kabeln

Permalänk
Skrivet av chickendealer:

Kan du vidareutveckla vad du tycker är bra med den??

Jag tycker den ser väldigt simpel ut och sitter väldigt bra fast på bordet, tar lite plats.
Kabeln sitter fast ordentligt och själva "armen" är riktigt följsam bättre än CM scorpion som min bror har.

Jag gillar personligen inte razers produkter men denna är minimalistiskt och faktiskt riktigt bra.

Permalänk
Medlem

Tycker Razers är den bästa av de jag tetat, mest för att den suger fast i bordet. Annars så föredrar jag puckar över bungees.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Medlem

Jag köpte en klassisk från Ebay: http://www.ebay.com/itm/Black-Flexible-Mouse-Bungee-Cord-Clip...

Det är originalet som startade det hela, behöver väl knappt säga mer än så.

Visa signatur

i7 4770k 4.2 GHz delid | Asus Z97-E | 32GB 2133 MHz 12-13-12-37 1T DDR3 | Radeon 6600 | KC2500 2 TB + 840 EVO 1TB | Corsair AX860 Platinum | Define R4

"Once you go FLAC, you never go back!"

Permalänk
Medlem

Kollade väldigt mycket på Roccats mousebunge men valde tillslut CM Storm Scorpion då jag redan hade en usbhubb med 10 platser. Väldigt nöjd med den! Vet inte hur jag klarade mig utan mousebungee så länge som jag gjorde, skavde sladden mot bordet hela tiden och musen va väldigt tung hela tiden, ideen med mousebungee är ju att få den att bete sig som en trådlös och det gör den faktiskt, flyter väldigt bra över musmattan nu.

Skulle säga att du behöver en usbhubb så kör på Roccats läst många bra omdömen om den, annars välj ngn billigare

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarkAlf:

Jag köpte en klassisk från Ebay: http://www.ebay.com/itm/Black-Flexible-Mouse-Bungee-Cord-Clip...

Det är originalet som startade det hela, behöver väl knappt säga mer än så.

Mer än att Razers är bättre. Jag äger båda, och tycker att Razers är bättre för att den sitter bättre i bordet. Själva fjäderanordningen är typ densamma.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT