samsung note 3 - blockeringsläge

Permalänk
Medlem

samsung note 3 - blockeringsläge

Hej!
Jag har en Samsung galaxy note 3 och har ett problem med blockeringsläget.
Det är så att jag har ställt in att mina favoriter kan ringa mig, allt annat har jag spärrat (andra samtal och meddelanden). Jag har ljudet på för att jag ska höra när någon ringer, men problemet är att om någon skriver till mig på messenger (facebook) så låter det! Trots att "media" är ljudlöst och jag endast har ljud på "ringsignal". Någon som kan hjälpa mig?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Logga in i Facebook appen och stäng av ljudet?

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem
Skrivet av XPerion:

Logga in i Facebook appen och stäng av ljudet?

Det är ett alternativ men ganska omständligt om man måste göra det varje kväll. Tycker blockeringsläget bör kunna tysta messenger ändå

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Den tyster ju sånt som går på mobila nätverket, alltså telefonsamtal och SMS, samt larm, timer och LED..
Varför skulle den blockera andra appar som använder sig av andra datatjänster

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Den tyster ju sånt som går på mobila nätverket, alltså telefonsamtal och SMS, samt larm, timer och LED..
Varför skulle den blockera andra appar som använder sig av andra datatjänster

Jag tänkte att denna funktion var som "stör ej" på iphone, den tystade precis allt...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Den tyster ju sånt som går på mobila nätverket, alltså telefonsamtal och SMS, samt larm, timer och LED..
Varför skulle den blockera andra appar som använder sig av andra datatjänster

Fast vad för "media" och "notifikationer" är det jag tystar när jag drar deras volym till det lägsta?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av sofha:

Fast vad för "media" och "notifikationer" är det jag tystar när jag drar deras volym till det lägsta?

Skickades från m.sweclockers.com

All media och all notifikation, dock sänker du volymen och inte blockerar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

All media och all notifikation, dock sänker du volymen och inte blockerar.

Då ska det väl inte låta från messenger när jag sänker volymen på media och notifikationer, vilket det gör.

Skickades från m.sweclockers.com