kommer datorn klaga om man har 2 hårddiskar me windows på?

Permalänk

kommer datorn klaga om man har 2 hårddiskar me windows på?

Jag har nyligen byggt en ny dator och den funkar jättebra men nu är det så att min mammas bärbara dator har gått sönder och jag tänkte att man kunde rädda det som finns på den genom att sätta in den hårddisken i min nya dator, så min fråga är då om datorn kommer krångla om man kopplar in den hårddisken som även den har windows 7 på??

Språkbruk. Se exempelvis § 1.2.
Visa signatur

Min burk: GPU: Gigabyte RTX 3070 Aorus Master, CPU: Ryzen 7 7700X, Moderkort: ASUS TUF B650M, Chassi: Phanteks Enthoo Evolv mATX, Skärm: Gigabyte G34WQC

Permalänk

Ja det kommer fungera!

Permalänk
Medlem

det kommer funka utan problem så länge du bootar från rätt hårddisk

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb

Permalänk

Nej, den kommer inte "få aids", eller "fucka ur". Dock bör du i BIOS se till att du bootar från rätt disk.

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Hedersmedlem

*Rubrik ändrad och trådstart redigerad*

Viss uppskärpning av språkbruk. Se § 1.2 i reglerna.

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.

Permalänk
Skrivet av phz:

*Rubrik ändrad och trådstart redigerad*

Viss uppskärpning av språkbruk. Se § 1.2 i reglerna.

ok. uppfattat

Visa signatur

Min burk: GPU: Gigabyte RTX 3070 Aorus Master, CPU: Ryzen 7 7700X, Moderkort: ASUS TUF B650M, Chassi: Phanteks Enthoo Evolv mATX, Skärm: Gigabyte G34WQC