Permalänk

Iphone: Radera enstaka?

Går det att radera enskilda objekt/poster/sidor i Safari-historiken på Iphone? Jag ser bara en Rensa-knapp och den tar bort rubbet..
Tacksam för svar!

Permalänk
Permalänk

Eller i iOS 7/8: dra vänster på posten, Radera

Permalänk

Tack för svar! Men med länken där raderar jag ju allt som finns från den sidan. Jag vill bara åt vissa poster. Det är Iphone 5 vi talar om förresten.

Permalänk
Medlem

testa det pieceofmind skrev, funkar på min 6a med ios 8 iaf.

Permalänk

Tack. Men tror jag testade och att jag hamnade inne på den posten. Kommer det upp ett radera-val där, eller ska det komma upp utan att jag kommer in på själva sidan?

Permalänk
Medlem

Porrsurfat på morsans mobil? Paniken som sätter in alltså;)

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk

Mja, är lite luriga saker med i bilden men nej - inte så illa.

Permalänk
Medlem

det kommer upp ett radera-val

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av fishntips:

Går det att radera enskilda objekt/poster/sidor i Safari-historiken på Iphone? Jag ser bara en Rensa-knapp och den tar bort rubbet..
Tacksam för svar!

Detta är inte ett svar på din fråga utan mer ett förslag.

Har du testat Chrome läsaren som finns till iPhone.

Den finns att hämta på AppStore.

Och det är ju enbart ett faktum att den är så mycket smidigare att surfa på än Safari.

Prova att dra hem o testa, jag lovar du kommer inte att öppna upp Safari en gång till.

Har haft iPhone sen 2G tiden, och när det gick att få Chrome till min 3GS har jag kört på det alltid.

Safari på en iPhone är rätt tråkigt faktiskt.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Skrivet av pieceofmind:

Eller i iOS 7/8: dra vänster på posten, Radera

Det funkar inte på denna Iphone 5 i alla fall.
Kommer bara till sidan när jag drar vänster...

Något sätt måste det väl finnas även på "femman" för att ta bort enskilda poster?

Någon expert?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fishntips:

Mja, är lite luriga saker med i bilden men nej - inte så illa.

Surftat på dejtingsiter på flickvännens/pojkvännens mobil?

Permalänk

Nej nej, men det är ändå viktigt att kunna fixa det här. Både nu och ev någon annan gång.
Märkligt.. Det går alltså inte att radera enskilda poster på min Iphone 5??

Permalänk
Medlem
Skrivet av fishntips:

Nej nej, men det är ändå viktigt att kunna fixa det här. Både nu och ev någon annan gång.
Märkligt.. Det går alltså inte att radera enskilda poster på min Iphone 5??

Vilken version av iOS har du på den?

Att det är en iPhone 5 ska inte spela någon roll. Testade på min iPhone 4S nu (iOS 8), inga problem alls att radera enskilda saker ur historiken, bara att swipea vänster på det jag vill ta bort och sen klicka på radera-knappen som dyker upp till höger.

Permalänk
Medlem

Grabben. Jag tror du är så körd tyvärr. Bara att säga till Morsan,Syrran,farmor,mormor etc att du var lite styv i korken och ville kolla damavdelningen på Ellos.
Bit i det sura och ta det som en man

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SSGS:

Grabben. Jag tror du är så körd tyvärr. Bara att säga till Morsan,Syrran,farmor,mormor etc att du var lite styv i korken och ville kolla damavdelningen på Ellos.
Bit i det sura och ta det som en man

Humorn flödar