Permalänk

Kan jag skicka in musen?

Tjena SWEC! Nu är det så att jag köpte en ny mus för 2 veckor sedan ungefär. Den funkar perfekt förutom att den glappar i vänsterklick lite då och då (Håller inne för att spraya på CS och den släpper helt ibland). Eftersom CDONs kundtjänst består av folk som tar sig 35 minuter minst för att svara och sedan bara frågar om ordernumret utan några direkta svar så undrar jag om jag kan lämna tillbaka för detta felet eller om dem bara kommer att skicka den tillbax till mig? Tack på förhand!
Är tråden på fel ställe så är det bara att byta

Permalänk
Avstängd

Eftersom du ändå måste kontakta cdon först så kan du ju lika gärna fråga dom även om dom är lite tröga...

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Observera att vi, av rättviseskäl, inte tillåter bumpning. Man får posta flera inlägg i rad, men då krävs det att man tillför ny information. Denna gången har jag inte låst tråden, men kom i fortsättningen ihåg att regeln finns. Tog även bort ett inlägg som stred mot §5.

Citat:

§ 4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.
§ 5 Anmäl olämpliga inlägg
Medlemmar har möjlighet att anmäla misstänkta regelbrott genom att klicka på knappen ”anmäl” i inläggets nedre kant. Använd gärna denna funktion, men informera inte om det i tråden. Kommentera inte heller det misstänkta regelbrottet i tråden.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...