Permalänk
Medlem

Köpa iPad

Hej jag funderar på att köpa en iPad Air men undrar om jag ska vänta tills nästa kommer ut. Vet någon vad den nya kommer kosta? Kommer den gamla gå ner i pris?

Elgiganten har iPad Air för 3.5k men den kostar 4.4k på Apples webbsida tror ni att den kommer bli billigare än 3.5k inom någon månad?

Permalänk
Medlem

Kommer förmodligen nästa vecka, lär ersätta den nuvarande så liknande prissättning. Vänta och se.

Permalänk

Den nya lär nog landa på samma pris som dagens ligger på ifall de behåller samma lagrings storlekar som idag. Eventuellt dyrare ifall de har med touch ID. Nuvarande generationen bör reas ut och bli billigare än idag.

Permalänk
Medlem

Vänta till på torsdag och se, då det troligtvis lanseras någon ny då

Permalänk
Medlem

Jag äger en iPad Air. Kunde inte bli mer nöjd. Jag tror inte nya iPaden kommer bli mycket bättre. Som sagt vänta och se hur nya ser ut. Kanske iPad Air blir billigare då.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Jag äger en iPad Air. Kunde inte bli mer nöjd. Jag tror inte nya iPaden kommer bli mycket bättre. Som sagt vänta och se hur nya ser ut. Kanske iPad Air blir billigare då.

Vore trevligt om nya iPad har iaf 2GB RAM. Det är ett problem på iPad Air här hemma, omladdningar av sidor man surfar på i tid och otid.