Permalänk

Köpa en ny GoPro?

Tjena jag ska köpa en ny GoPro, Jag undra bara om man ska köpa 4:an för det är den nya, Jag vill helst köpa en GoPro för runt 3k.

Jag är intresserad av GoPro hero 3+ Black edition, Den kan jag hitta för 3k

Men det finns ju andra GoPros, Jag undra ifall kvaliteten är bättre på Hero 4 Silver edition?

Eller ska man bara ta en GoPro hero 3+ Silver edition

/Alex

Alla är slutsålda nästan på pricerunner och prisjakt, Ingen som vet någon bra och billig sida, Btw måste ha den tills den 23

Permalänk
Testpilot

3+ black är en utgående modell så den kan nog vara lite svårare att hitta, de som finns i dagsläget är Hero4 black, Hero4 silver, Hero3+ silver, Hero3 white och Hero, i den ordningen från bäst till sämst. Du kan jämföra dem på Gopros sida: http://shop.gopro.com/EMEA/compare?category=cameras

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Skrivet av hunden:

3+ black är en utgående modell så den kan nog vara lite svårare att hitta, de som finns i dagsläget är Hero4 black, Hero4 silver, Hero3+ silver, Hero3 white och Hero, i den ordningen från bäst till sämst. Du kan jämföra dem på Gopros sida: http://shop.gopro.com/EMEA/compare?category=cameras

Vill helst ha en Hero4 silver men tror inte jag kan hitta den för 3k

Permalänk
Testpilot

Nej den kostar en bit mer så hittar du nån som fortfarande säljer 3+ black är inte så mycket att fundera på egentligen

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Skrivet av hunden:

Nej den kostar en bit mer så hittar du nån som fortfarande säljer 3+ black är inte så mycket att fundera på egentligen

Men jag kan inte hitta något Hero 3+ Silver edition för 3 k

Permalänk
Testpilot

Sa du inte att du kunde hitta 3+ black för 3000? den är ju bättre än 3+ silver.
3+ silver finns för runt 2500 på exempelvis XXL, beställer du idag har du den troligtvis innan den 23:e.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Skrivet av hunden:

Sa du inte att du kunde hitta 3+ black för 3000? den är ju bättre än 3+ silver.
3+ silver finns för runt 2500 på exempelvis XXL, beställer du idag har du den troligtvis innan den 23:e.

Trodde först jag kunde hitta det men den var ju slut i lager såklart, XXL verkar inte vara bra, Många skriver dåliga saker om dom

Permalänk
Testpilot

Det var ju bara ett exempel, för 2600 får du den hos Sportamore som har bra betyg på Prisjakt och hos Elecroworld finns den för 3000.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]