Erfarenheter Samsung Galaxy Tab Pro 12.2 4G?

Permalänk

Erfarenheter Samsung Galaxy Tab Pro 12.2 4G?

Hejsan! Knep tag på en platta i torsdags, en Galaxy Tab Pro 12.2 4g från alina då dom sålde ut dom för 3999kr. Tänkte höra om någon har erfarenheter om denna platta? Verkar bra, dock har den Snapdragon 800 vilket är lite gammalt, men det duger väl för en laggfri upplevelse?

Någon som har några erfarenheter om plattan?

Mvh

Permalänk
Medlem

Kan inte utala mig om deras plattor mer än att du får i princip den bästa skärmen som finns på en surfplatta och snapdragon 800 bör ju räcka, kanske om du kör krävande spel på max kan det hacka lite väl men som helhet är det säkert en bra platta.

Permalänk
Skrivet av HazZarD:

Kan inte utala mig om deras plattor mer än att du får i princip den bästa skärmen som finns på en surfplatta och snapdragon 800 bör ju räcka, kanske om du kör krävande spel på max kan det hacka lite väl men som helhet är det säkert en bra platta.

Det är dock varken deras AMOLED eller IPS, men det borde ju duga? Känns som jag gjorde ett klipp iallafall!

Permalänk
Medlem

TFT tydligen har note 12.2n samma?

Prisvärde är väl baserat på nyttan :). Fick hem en note 10.1 32 gb för 2999 :- inte hundra på att jag kommer finna den prisvärt. Det beror på hur smidig jag upplevever den för textläsning. Hade gärna velat ha Amoled vet inte om de är lika bra för text dock?

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x