MMO mus för små händer? Fråga till G600 och Razer naga Ägare.

Permalänk
Medlem

MMO mus för små händer? Fråga till G600 och Razer naga Ägare.

Kollade jag på reviews osv på youtube. Och då dyker det upp för det mesta G600 vs. Razer naga

Ett par reviews säger att Razer naga jämförelsevis med G600 är en bättre optimiserad mus för de som har små händer. Men det roliga är att de reviews jag kollar på så ser man på att de har mycket stora händer än i mitt fall lol.

Permalänk
Medlem

Razer Naga är lite mindre än G600, men inte mycket alls. Om G600 passar bra i handen passar även Naga. Själv skulle jag rekommendera att du testar båda i en butik för att själv få en uppfatting om vilken som passar DIG bäst. Så gjorde jag och valde G600 pga bättre ergonomik och programvara för samma pris som Naga. Lycka till! (:

Visa signatur

Cooler Master HAF 912 Plus Midi Tower | Gigabyte GA-970A-UD3 | AMD FX-8120 4.2GHz O.C | Noctua NH-C14 (Kylare) | Sapphire Radeon R9 280x Toxic | Kingston ValueR DDR3 1333MHz 8 GB (4GB x2 Sticks) | Cooler Master GX Lite 600W | Samsung SSD 830 128GB | Win. 10 Pro |

Permalänk
Medlem

Skulle klart välja Naga pga av tusen ggr bättre sid knappar. G600 har bättre höger sida men den väger inte upp knapparna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av murklor:

Skulle klart välja Naga pga av tusen ggr bättre sid knappar. G600 har bättre höger sida men den väger inte upp knapparna.

Hur är sid knapparna bättre? Är de känsliga eller vad för specifikt?

Permalänk
Medlem

köp för guds skull inte 2014 edition. otroligt oskön och stor. visst har den mekaniska knappar men nej. har ägt 3 st. 2 2013 1 2014 och 2013 är som en dröm när man lirar wow.