Permalänk

MMO-mus med 12 knappar (inte Razer)

Tjena!

Jag är en intensiv ArcheAge spelare och jag letar efter en ny datormus som hjälper mig med keybindings i Arena.

För tillfället har jag en Arachnid Neoscana med 2 knappar på sidan. Själv är jag en sån som helst inte bindar Q och E eftersom jag gillar å springar runt med de knapparna.

Iallafall... Jag söker en datormus med 12 knappar på sidorna som inte är Razer, om det nu finns!

Priset har inte någon stor betydelse, men jag antar att den inte kan vara så överpris som Razer (förlåt mot alla Razer fans)

Tack iallafall!

Permalänk

Logitech G600 MMO

Permalänk

Tack! en fråga bara (om du använder musen själv).. Är den skön? Passar den in i handen, eller är det bara som en klump med knappar, haha?

Permalänk
Skrivet av LilBigAdventure:

Tack! en fråga bara (om du använder musen själv).. Är den skön? Passar den in i handen, eller är det bara som en klump med knappar, haha?

Har den inte själv, men har testat den, och ja, den är skön och ligger bra i handen.

Permalänk
Skrivet av LilBigAdventure:

Tjena!

Jag är en intensiv ArcheAge spelare och jag letar efter en ny datormus som hjälper mig med keybindings i Arena.

För tillfället har jag en Arachnid Neoscana med 2 knappar på sidan. Själv är jag en sån som helst inte bindar Q och E eftersom jag gillar å springar runt med de knapparna.

Iallafall... Jag söker en datormus med 12 knappar på sidorna som inte är Razer, om det nu finns!

Priset har inte någon stor betydelse, men jag antar att den inte kan vara så överpris som Razer (förlåt mot alla Razer fans)

Tack iallafall!

Hej igen! Ifall du inte har köpt en mus än så har Komplett rea på Logitech G600 MMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av LilBigAdventure:

Tack! en fråga bara (om du använder musen själv).. Är den skön? Passar den in i handen, eller är det bara som en klump med knappar, haha?

Jag äger en sån mus. Användes en vecka sen hamna den i en låda. Jag har ganska små händer och fick inte riktigt grepp om musen, tryckte på alla knappar utom den jag skulle trycka på när jag spelade.
Fast det är ju inte just den här musens fel utan MMO-mus kan vara knepigt om man har lite mindre händer.

För mig var det en klump med knappar.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem

Jag har spelat med denna, tycker den fungerar bra. Lätt att trycka på den knappen man vill men tycker att vissa av knapparna är lite tröga.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1651654

Visa signatur

Intel i7 7700K, Titan Xp, 32Gb @ 3333MHz, mITX Asus Strix Z270I, Jonsbo UMX1 Plus, Corsair SF600