Premiär för Intel's Kitchen 2014 – världens första tv-show för datorbyggare

Permalänk
Medlem

Det skulle gjort det till en strömm så man inte kunde hoppa omkring!

Permalänk
Konsolgrävare

12.05 är reklamen slut"

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk

Alltså Palme ser så jävla lömsk ut! haha

Visa signatur

Tänk om en val gör valet att bli vald till val på valnatten.

Permalänk
Skrivet av Tilax:

Det skulle gjort det till en strömm så man inte kunde hoppa omkring!

Jag håller med dig. Men fördelen för oss kommer i kommentaren efter din, det är lätt att hoppa reklamen

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk
Skrivet av pellen:

Jaha..så det är alltså förinspelat och inte live? :/

Trodde också det skulle vara live

Visa signatur

Tänk om en val gör valet att bli vald till val på valnatten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

Bara en tjej av 12 tävlanden, lite tråkigt om du frågar mig.

Skrivet av zZerf:

Och sedan har vi dom som ska klaga... Dom tog inte med en mörk hyad person heller men ska vi gråta över det med?

Skickades från m.sweclockers.com

Och jag håller med "LinusNeuman" fullständigt! Jag tvivlar på att endast EN tjej sökt till Intels Kitchen, så varför göre en så stor majoritet av killar? Syftet med programmet är väl dels att visa att tjejer också kan bygga datorer eller vara intresserad av teknik? Kan tycka att du är lite fel ute med dina argument och påståenden...

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Pudeln:

Jag håller med. Om inga tjej vill vara med så ska staten bannemig tvinga några random tjejer att vara med så att det blir 50/50. Den personliga viljan och friheten är irrelvant. Ändamåle helgar medlen! Mer våld!

Sanningen är att den politiska korrektheten bara späder på rasism och skillnaden mellan könen. För vi blir konstant påminda att vi måste tänka på ras och kön osv. Vara våran egen och varandras tankepolis.

Hur många av er har egentligen läst rasanalytisk literatur som Frans Fanon och Toni Morrison? Båda pekar på att motsatsen till en rasist är den som aldrig tänker på ras och helt enkelt är totalt blind för det. Antirasiter tänker på ras hela tiden och förstärker konceptet. Med andra ord är det DUBBELTÄNK.

"The opposite of the religious fanatic is not the fanatical atheist but the gentle cynic who cares not whether there is a god or not." – Eric Hoffer

Samma sak gäller ras och kön. Jag struntar i hur någon ser ut och bryr mig bara om dess förmåga och karaktär. Om man tänker annorlunda så har man blivit utsatt för någon typ av ond dogma.

Feminismen kom till för att staten bara kunde ta skatt från halva befolkningen och att staten skulle få mer tid att uppfostra barnen själv utan störande föräldrar som eventuellt skulle kunna vara något annat än marxister..

Jag är ras och könsblind. Den verkliga motsatsen till rasister och mansgrisar.

Jag skulle också vilja kalla mig ras- och könsblind i den bemärkelsen. Men i mångt och mycket så måste det aktivt arbetas för att det ska bli bättre. Jag är lärare och skulle jag blunda för genus, och inte arbeta genusmedvetet så skulle det bli väldigt jobbigt för många.

Tyvärr är ju inte alla lika bra som jag, eller du.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Bra med reklam man kan hoppa över direkt. Eller??? Eh?

Visa signatur

Mac, Fender och synthar...

Permalänk
Medlem

Gigabyte reklamen fick mig att spy i munnen lite...

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

Lite jobbigt ihopklippt. Avbryter mitt i en mening och går vidare. Får panik på sånt

Visa signatur

*Define S Black *MSI X99S SLI PLUS *i7-5960X *Corsair 1000W *Ripjaws 32GB 3000MHz *GTX 980 Ti G1 Gaming *Kingston 240gb SSD *Crucial 1TB SSD *Asus ROG SWIFT *Custom vatten loop

Permalänk

Grattis lag grön!

Dold text
Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S || Moderkort: ASUS Z170 Pro Gaming || Processor: Intel Core i7-6700K || RAM: Corsair Vengeance DDR3 3000MHz 16 Gb || Grafikkort: ASUS GTX 1080 Strix || PSU: Corsair RM750x || SSD1:Samsung SSD 850 EVO 500GB || SSD2: Corsair Force GT 120GB || OS: Windows 10 Pro ||Skärmar: Acer Predator XB271HU 165Hz & Dell UltraSharp U2412M

Permalänk
Medlem

VARFÖR HAR MAN DEN DÄR JÄVLA KOMMENTATORN FRÅN EN DÅLIG AMERIKANSK REKLAMFILM!?

Dem som kollar på detta vet antagligen vad dem gör, jävlar va trött jag blev på han

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Skrivet av Garumental:

Dumpa ner denna länken i vlc och ignorera alla sidors stabilitet: https://www.youtube.com/watch?v=I7KlUCTsluo

jao om det hade fungerat men tyvärr gör det inte.
har provat när jag skriver detta

Visa signatur

cm HAF 922|x6 1090t @3.7ghz|noctua NH-C12P SE14|8gb xms3 1600 cl9|asus M4A89TD pro|HIS 7970|240gb SSD|samsung 840 500gb avlastar C:\|2x2tb till annat|HX 750watt|AOC U2868PQU|TTbord MX svart mus mx518. MammaPappaLådda overkill :D >>>P8H77-I> i5 3450-S @2.8>XMS3 8gb>HIS 7850 2gb<overkill.>CX430watt>noctua NH-L9i>intel 320 80gb>Bitfenix liten.

Permalänk
Medlem

Kunde de inte ha fått en magnetisk skruvmejsel?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Garumental:

Dumpa ner denna länken i vlc och ignorera alla sidors stabilitet: https://www.youtube.com/watch?v=I7KlUCTsluo

Funkade prima, danke!

Permalänk
Medlem

Många av deltagarna ger verkligen ankring i begreppet datanörd!

Visa signatur

CPU: 5600X| Mobo: AORUS X570 itx|Minne: 32GB Corsair Vengeance PRO 4000Mhz|GPU: Asus TUF 3080 OC |Chassi: CM NR200P|SSD: Samsung 850 EVO 500GB, 2xSamsung 970 EVO 1TB|PSU: NZXT 650W
Mus: Razer Basilisk|Tangentbord: Corsair K70|Skärm: LG27GP850

Permalänk
Medlem

Pingvinstänger

Permalänk
Medlem

En smula tråkig första tävling. Det hade varit mer fartfyllt om de hade varsin burk att skruva i.

Visa signatur

Mac, Fender och synthar...

Permalänk
Medlem

Hemskt val av programmledare i alla fall, blir tokig på hans utal av intel. Kunde man inte tagit några som faktiskt vet vad de pratar om...

Visa signatur

| Ibland lättroad |

Permalänk
Konsolgrävare

Reklamen är slut vid 30.06!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Road:

Hemskt val av programmledare i alla fall, blir tokig på hans utal av intel. Kunde man inte tagit några som faktiskt vet vad de pratar om...

Eller informerat om hur man uttalar Intel innan inspelningen.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk

Final hype redan?

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Medlem

MetallicAcid är underbar, gogo team white <3

Permalänk
Medlem

Men va. Glömde ju ett lag i första tävligen

Visa signatur

*Define S Black *MSI X99S SLI PLUS *i7-5960X *Corsair 1000W *Ripjaws 32GB 3000MHz *GTX 980 Ti G1 Gaming *Kingston 240gb SSD *Crucial 1TB SSD *Asus ROG SWIFT *Custom vatten loop

Permalänk
Medlem

Jisses vad jag skulle vilja vara med i den tävlingen

Visa signatur

4670k, Gigabyte GA-Z87X-UD3H, Kingston Hyper X 2400Mhz 8 gb, Gigabyte 670 OC WF SLI, Corsair 800D, Samaung 128 Gb PRO systemdisk, Samsung 256 Gb EVO speldisk, Ett gäng WD Green som lager. Custom vattenkylning på cpu.

Permalänk
Medlem

Måste säga att priset var väldigt generöst.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Hedersmedlem

Jag använder fortfarande samma gula phillips2-mejsel som köptes på en Shellmack vid norska gränsen 1986. Den sviker aldrig och passar datorskruvarna perfekt!

Inget namn dock, hehe.

24-pinnarna bör alltid tryckas i med fingrar på baksidan av moderkortet, annars sviktar det lätt för mycket.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk

Kollar på det nu !!!

Visa signatur

PapaSmurf

Permalänk
Medlem

Det är synd om gubben.

Permalänk
Medlem

Lagom tidsfördriv samtidigt som man stresstestar ett grafikkort

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro