Tävla och vinn Gigabyte GTX 980 G1 Gaming

Permalänk
Skrivet av discodns:

Ja, datorspråk kan man väl säga. Har du besökt Windows register någon gång och enablat/disablat funktionalitet i diverse mjukvaror osv osv?

Ja det klickade till lite senare, och jodå massvis med ggr då jag är 41 bast och pysslat med datorer i hela mitt liv.

Mvh.

//Dog

Visa signatur

[HELIX] <> CPU: Intel Core i5 4690K <> CPU-Cooler: Noctua NH-D15 [2x140mm] <> MB: Gigabyte G1.SNIPER Z97 <> RAM: 16GB 1866MHz Kingston HyperX Beast <> GPU: MSI GTX 970 4G GAMING <> SSD: Intel 520 120GB <> HDD: WD Green 1TB+2TB /Samsung SP 640GB /Seagate ST 160GB <> PSU: EVGA Supernova G2 750W 80+ Gold Mod. <> Case: FD Arc Midi R2 [3x140mm/4x120mm] <> Monitor: DELL U2412M <> HT: ONKYO TX-NR656 <> TANNOY MX-M 7.1<> HP: JBL Synchros S500 <> Keyboard: CM Storm QF TK MX-B <> Mouse: MX-518 + ICEMAT <> DVD: Samsung SE-208GB [Ext.] <> IC: 100/10 <> OS: Win7

Permalänk
Medlem

Jepp. Så där ja. Ni kan lägga ner nu. Känner på mig att jag kommer vinna!

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Medlem

Blev osäker på om jag verkligen kryssade i sista frågan. Går det att skicka utan att kryssa? Borde annars fixas till framtida tävlingar att man måste kryssa allt för att kunna skicka.

Min slogan var rätt bra, så synd om det faller på en sånn grej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pudeln:

Blev osäker på om jag verkligen kryssade i sista frågan. Går det att skicka utan att kryssa? Borde annars fixas till framtida tävlingar att man måste kryssa allt för att kunna skicka.

Min slogan var rätt bra, så synd om det faller på en sånn grej.

Frågorna är automatiskt redan ikryssade på första svaret.

Visa signatur

https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/FIDELI7Y
GPU: MSI GTX 780 Lightning | MB: ASUS P8Z77-V-DELUXE | CPU: Intel i5 3570K ---> CM Hyper 212 EVO | RAM: Corsair Vengeance 8GB | Chassi: Corsair Carbide Air 540 | PSU: Seasonic M12D 850W | OS: Win10 | SSD: Samsung EVO 840 250GB | Mus: Logitech G900 Chaos Spectrum | Tangentbord: Vortex POK3R RGB MX Brown | Musmatta: Steelseries QcK+ | Monitor: ASUS VN247H

Permalänk
Medlem
Skrivet av srekcolcews:

Frågorna är automatiskt redan ikryssade på första frågan.

Första svaret menade du? I så fall kan det blivit fel. Ja ja får komma igen nästa tävling om inte annat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pudeln:

Första svaret menade du? I så fall kan det blivit fel. Ja ja får komma igen nästa tävling om inte annat

Yes, menade det!

Visa signatur

https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/FIDELI7Y
GPU: MSI GTX 780 Lightning | MB: ASUS P8Z77-V-DELUXE | CPU: Intel i5 3570K ---> CM Hyper 212 EVO | RAM: Corsair Vengeance 8GB | Chassi: Corsair Carbide Air 540 | PSU: Seasonic M12D 850W | OS: Win10 | SSD: Samsung EVO 840 250GB | Mus: Logitech G900 Chaos Spectrum | Tangentbord: Vortex POK3R RGB MX Brown | Musmatta: Steelseries QcK+ | Monitor: ASUS VN247H

Permalänk
Medlem

Play. Rule. Win!

Enkelt och koncist...

Permalänk
Skrivet av Fraktfritt:

Mitt bidrag blev "Gigabyte G1 Gaming: Game as No. 1"

Lycka till allihopa!

Tänkte i samma bana
Genetical 1-nder
Men insåg att ordet wonder aldrig kommer sälja gpu, målgruppen som vår vill ju ha ord som reflekterar våra slakta och dominera spel :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Några av de bättre(?) av de slogans mina polare kom på (och som jag valde att inte tävla med):
"G1, Baby, G1" (efter Dennis Lehanes roman "Gone, Baby, Gone")
"G-one with the Windforce"
"Frag without lag"

Visa signatur

Laptop: Dell Latitude E7270 | 12,5" FHD IPS | i5-6300U | 16GB RAM | 500GB SSD
Laptop: MacBook Air 13"
NUC: Intel i5-4250U | 8GB RAM | 250GB SSD

Permalänk
Medlem

Jag är ännu en av dem som glömde bort sin slogan direkt efter jag skrev den x)
Men jag får väl hoppas på det bästa och önska er alla lycka till (det ska ge otur om man säger lycka till)

Visa signatur

Bara en liten pöjk från en liten byhåla ;)

Permalänk
Skrivet av PeCe:

Några av de bättre(?) av de slogans mina polare kom på (och som jag valde att inte tävla med):
"G1, Baby, G1" (efter Dennis Lehanes roman "Gone, Baby, Gone")
"G-one with the Windforce"
"Frag without lag"

Frag without lag var ju grym

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem

On course with force.

Tyckte frag without lag var rätt fin tbh.

Permalänk
Medlem

G1 Gaming "0 pain 100% gain"

Hoppas det inte finns patent på det redan

Visa signatur

FDD R4 (Windowed Black edition) | Asus Z87-A | i5 4670K
2x8GB RAM @1600Mhz | R9 280X Toxic 3GB " | 840 EVO 250GB SSD | 1TB HDD
Corsair CX750M | Phanteks PH-TC14PE
Win 8.1 PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hencive:

Jag är ännu en av dem som glömde bort sin slogan direkt efter jag skrev den x)
Men jag får väl hoppas på det bästa och önska er alla lycka till (det ska ge otur om man säger lycka till)

Lycka till då...

Visa signatur

“Fighting for peace is like screwing for virginity.”

Permalänk

"Reincarnated to own"

0% fyndighet

Permalänk

Hoppas tävlingen avgörs fort! Måste veta om jag ska beställa ett nytt kort eller inte då mitt har fått flunsan.

Visa signatur

Tänk om en val gör valet att bli vald till val på valnatten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeCe:

Några av de bättre(?) av de slogans mina polare kom på (och som jag valde att inte tävla med):
"G1, Baby, G1" (efter Dennis Lehanes roman "Gone, Baby, Gone")
"G-one with the Windforce"
"Frag without lag"

Skrivet av SwedenVirre:

Frag without lag var ju grym

Har för mig att det var Telias slogan back in the day. Minns det från DHW10

Permalänk

Mitt bidrag blev: "The end of bad gaming"

Permalänk
CS-mästare

Mitt bidrag blev: "Brings games to life"
Jag är rätt så nöjd med det.
Let the best man win

Kan man få reda på vem som vann någonstans om man själv inte vinner?

Permalänk
Medlem
Skrivet av livdragon:

Mitt bidrag blev: "Brings games to life"
Jag är rätt så nöjd med det.
Let the best man win

Kan man få reda på vem som vann någonstans om man själv inte vinner?

Efter att tävlingen är avslutad brukar swec skriva ut första, andra och tredjeplatsen samt deras bidrag.

Permalänk
Medlem

Drog till med "Pure performance, Pure experience." Så nu är det väl bara att hoppas...

Visa signatur

Specs
Gpu:Powercolor R9 290 PCS+
Cpu:Intel core i7 4820k @ 4.3Ghz
Ram:16GB
Skärm:Dell U2412M 1920X1200 IPS

Permalänk
Medlem

Spännande! Tänk om man skulle bli den glada vinnaren, då måste jag införskaffa ny PSU, måla om den och sleeva alla kablar igen för nuvarande PSU är för gammal och med ett nytt så kan jag ju inte frångå mitt tema. Tänka sig dagens I-land problem=) hehe. Må bästa bidrag vinna!

Visa signatur

Prodigy | Sensation Bygglogg: Supermoddad Bitfenix med vattenkylning & "Delidd".
Filco goes custom Bygglogg: Mekaniskt tangentbord, allt utom PCB utbytt/moddat.
TANK 93 Bygglogg; Mekaniskt tangentbord i rostfritt byggs från noll

Permalänk
Medlem

Vore jävligt kul att få uppgradera från ett 6970 till detta. Vill gärna vänta till Volta men att bara kunna lira på low i BF4 för att få runt 80-100 fps är inte så kul.

Permalänk
Skrivet av Sparvone:

Vore jävligt kul att få uppgradera från ett 6970 till detta. Vill gärna vänta till Volta men att bara kunna lira på low i BF4 för att få runt 80-100 fps är inte så kul.

Håller med dig grabben sitter och fläktar mig mot min gamla radeon hd sapphire 4870.
Jobbigt att ha så kräsen smak för grafik när man har ett kaffekopp-underlag med fläktar som gpu. :/

Permalänk

G1. Gravity. Defying. Gaming.

Permalänk
Medlem

När presenteras vinnaren?

Permalänk
Medlem

Hade väl inte det bästa bidraget imo, men hoppas att det räcker. Mitt 5870 mår bara värre och värre varje dag. Fläkten är nog någon vecka från att ge upp.

Permalänk

Mitt blev, så enkelt som det låter, "Game on". Får se hur långt det tar mig.

Må bäste bidrag vinna!

Visa signatur

Processor: Ryzen 7, 3700x. Moderkort: MSI B550 Gaming Edge WiFi. Grafikkort: RX 6800 XT, "referens" RAM: Crucial LPX 32 GB. SSD: WD SN550 1TB. Nätaggregat: Corsair RM 750x v2. Chassi: NZXT H440 Red/Black. Operativsystem: Windows 10 64x.

Permalänk
Skrivet av Cool_Hector:

Mitt blev, så enkelt som det låter, "Game on". Får se hur långt det tar mig.

Må bäste bidrag vinna!

Fan det var smart ju. Lite samma som nån var inne på tidigare med gaming enabled.

Permalänk
Skrivet av Olle the Great:

Fan det var smart ju. Lite samma som nån var inne på tidigare med gaming enabled.

Jaha! Hade jag inte sett. Jag tänkte att "Game on" skulle vara lite som att man ska spela vidare och inte sluta med detta oerhört starka kort, och lite som att de säger Game on för att de utmanar deras konkurrenter och inte är rädda, och samtidigt vara lite fyndigt för de lite mer insatta, med G1 = Game on och så vidare.

Visa signatur

Processor: Ryzen 7, 3700x. Moderkort: MSI B550 Gaming Edge WiFi. Grafikkort: RX 6800 XT, "referens" RAM: Crucial LPX 32 GB. SSD: WD SN550 1TB. Nätaggregat: Corsair RM 750x v2. Chassi: NZXT H440 Red/Black. Operativsystem: Windows 10 64x.