Permalänk
Medlem

Tele2 kundtjänst rabatt

Hej, vet inte om denna tråd bryter om några regler eller så, men provar iallafall.

Jag sitter just nu på ett mobilabonnemang där bindningstiden i princip är slut och tänkte därför försöka skaffa mig en lite bättre deal, då detta som jag för nuvarande har kostar mycket och ger lite.

Jag vet om att flera kundtjänster från stora företag såsom tv/mobil/tidskrifter osv. brukar erbjuda kunder bättre priser osv för att behålla kunder som ringer in och vill avsluta sitt abonnemang. Och min fråga är då till er på SC: Vet någon här om detta gäller Tele2 också?
Har ingen större lust att ringa in för att "säga upp" mitt abonnemang och sedan inte bli erbjuden något nytt.

Vad jag hoppas på är att kunna få ex. någon liknande deal som dem har på hemsidan mobil + abonnemang med ev. extra låg kostnad kanske de första månaderna.

Så om det är någon med erfarenhet från detta, så berätta gärna, det skulle uppskattas mycket!

Mvh,
Max

Visa signatur

Mobo: ASUS Z97-Pro Gamer CPU: Intel Core i7 4790K RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x2GB GPU: ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II PSU: Corsair CX 750W 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R5 SSD: Corsair Force 3 Series F120 120GB

Permalänk

Historiskt har det varit så, hur det är nuförtiden vet jag inte, men det borde vara så fortfarande

Visa signatur

"To the goddess Electricity"

Rational Youth - To The Goddess Electricity

Permalänk
Medlem

Comviq har så, när jag kontaktade dem för att säga upp mitt abonnemang (de har bara chat på hemsidan), så ville de att någon skulle kontakta mig.

De kontaktade mig och erbjöd mig billigare månadskostnad direkt...

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.