Bilder på ditt senaste inköp (2014)

Permalänk
Medlem

Precis hämtat ut mina nya hårddiskar. Får hoppas de är tystare än de som sitter i datorn nu.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Nisse-Tuta:

Så retsamt.
Beställde ett Sega Saturn, spel och sladd med en dags mellanrum mellan varje.
Först kommer spelet från Tyskland, idag sladden från samma butik som konsolen.
Schenker suger.
Får hitta på något annat i helgen helt enkelt.

http://forumbilder.se/DECI9/1414758608745.jpg

Hur fan lyckad dom kan man ju undra?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Hämtade en fettbortagningsmaskin-sak-mojäng igår, satsar på beach-2019

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

Hämtade en fettbortagningsmaskin-sak-mojäng igår, satsar på beach-2019

*bild*

Jag har också använt ljudvågor för att förbränna fett. Fungerade skitbra! Men jag tror att du behöver uppgradera stereon med en rejäl baslåda om du vill bli klar till 2019...

Visa signatur

| 4 Wheels Move Your Body, 2 Wheels Move Your Soul |

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Buffer:

Jag har också använt ljudvågor för att förbränna fett. Fungerade skitbra! Men jag tror att du behöver uppgradera stereon med en rejäl baslåda om du vill bli klar till 2019...

Just baslådan, det är den som ligger bakom den dåliga fettförbränningen. Tack för tipset!

Permalänk
Jubileumsmästare
Visa signatur

9900K | 970 EVO | 32GB G.Skill Trident Z Neo | 2080Ti
Asus ROG Maximus Extreme XI | Lian-Li PC-O11 Dynamic
Pok3r | G503 | Schiit Bifrost Über | Schiit Lyr
Hifiman HE-500 | HP Omen X Emperium 65
https://www.sweclockers.com/galleri/14987

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

Blev en sån rackare för mig med ska inviga den imorron med ett trevligt löppass!

Går det bra att använda upp laddningsbara batteri till den?

Blev du nöjd? Ja man får ju till uppladdningsbart batteri, men om du menar att använda egna uppladdningsbara så har jag inte provat det. Det som medföljer tycker jag fungerar bra sett till livslängd, har för mig att det var sämre till föregående modell men till denna så fixade de till det

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Investerade i ett par reflexband, hoppas att dom håller längre än ett par billiga

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Efter rekommendationer här på sweclockers, beslöt mig att behålla mitt huvud 60 år till.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Siberian Husky/Schäfer hane landade hos oss igår.

Permalänk

Är på en två veckors solsemester i en av de få före detta svenska kolonier, St. Barth i Karibien, och jag kunde inte motstå att gå in i öns enda spelaffär: ''Backstage''

Jo visst var det en backstage alright.. Det var kartonger fyllda med massa spel hullerombuller. Första steget in och jag visste att jag hade hittat en guldgruva. Spelen var dock prisade konsolvis, alltså att t.ex. att alla Gameboy spel hade alla samma pris.

Alla spel var importerade från Frankrike då ön är fransk.. Även fast de använder NTSC o:

Det är fortfarande en vecka kvar på semestern, så jag får se om jag köper något mer. Nu idag blev det i alla fall ett Final Fantasy 1 & 2 till GBA, inplastat och i extremt bra skick för 25 Eur.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LowFlow:

Siberian Husky/Schäfer hane landade hos oss igår.

http://lindbarg.com/facebookjack.jpg

hmm terminator-vovve? :S

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Toivo83:

hmm terminator-vovve? :S

Kände besvikelsen där^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Kände besvikelsen där^^

Nej nej, sköter man sig är det ju lungt.
Kan bli jobbigt om man inte gett han hundgodis

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd

Jag har velat spela detta länge och fick för mig att kolla priset på det igår på Playstation store. Då har dom Halloween rea på några spel inklusive detta. Vilket sammanträffande!

37kr

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

hmm terminator-vovve? :S

Skrivet av tcntad:

Kände besvikelsen där^^

Haha kunde varit, men nej. Han är blind på sitt höger öga och avger därför inga reflektioner från det.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lakanman:

Jag har velat spela detta länge och fick för mig att kolla priset på det igår på Playstation store. Då har dom Halloween rea på några spel inklusive detta. Vilket sammanträffande!

37kr

http://i.imgur.com/xMqurVF.jpg

Tackar för det tipset!

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Inköpt efter ett samtal till din lokala gamestop-butik månne?

Permalänk
Medlem

Efter rekomendationer så fick det bli ett par XIAOMI PISTON DESIGN 2.0 EARPHONES från Penon Audio. 7 dagar från Hong Kong till Stockholm, bra jobbat.
Jag vade dem vita lite på vinst och förlust, men jag måste säga att dem är sjukt snygga.
Jag köpte mig även en liten adapter från teknikmagasinet för att kunna använda både lurar och mic på datorn, blir skönt att sitta med ngt lätt på huvudet ett tag

Det var det.
//Mhisha.

Visa signatur

Intel i7-7700K - Z270 - 16GB - 250GB SSD - Nvidia GTX1070

Permalänk
Medlem

Gryyyyymt skägg, bra jobbat

Visa signatur

Intel i7-7700K - Z270 - 16GB - 250GB SSD - Nvidia GTX1070

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Ett knippe spel trillade in från världens alla hörn idag.
Gjorde även en lite udda unboxing,

Permalänk
Medlem

Fick bli en ny blåtandshögtalare till köket, ursäkta dålig bild..

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem

Äntligen!
Tur att man är ledig hela veckan

Permalänk
Avstängd

En kamera av en polare så jag kan ta lite vettiga kort till Tradera.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Underbart spel som alltid stal en femma av veckopengen när jag var liten.