Resultat av ny firmware SanDisk Ultra Plus 256GB

Permalänk
Medlem

Resultat av ny firmware SanDisk Ultra Plus 256GB

Uppdaterade från firmware X2306RL till X2316RL. Körde AS SSD före och efter och verkar mest som skrivhastigheten förbättrats.

Resultat innan uppdatering:
http://oi57.tinypic.com/2jdnv48.jpg

Resultat efter uppdatering:
http://oi61.tinypic.com/9kuvpk.jpg

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem

Tackar för infon, ska ta och uppdatera de 2 jag har i drift

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddanx:

Tackar för infon, ska ta och uppdatera de 2 jag har i drift

En sak att tänka på. Jag uppdaterade i sandisk program som visar status etc för hdn, vet ej om de har ngt litet seperat endast firmware update till? Iaf när den uppd firmwaren så gick den till 100% och sen hände inget mer. Men det är bara att vänta. Tog flera minuter vid 100% och ingenting verkade hända men sen så ville den starta om datorn och köra ngn uppdateringsprocedur vid boot. Bara så du inte tror det låst sig på 100%

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem
Skrivet av stimpen:

En sak att tänka på. Jag uppdaterade i sandisk program som visar status etc för hdn, vet ej om de har ngt litet seperat endast firmware update till? Iaf när den uppd firmwaren så gick den till 100% och sen hände inget mer. Men det är bara att vänta. Tog flera minuter vid 100% och ingenting verkade hända men sen så ville den starta om datorn och köra ngn uppdateringsprocedur vid boot. Bara så du inte tror det låst sig på 100%

Var bra att du sa det... jag hade fått panik om den fastat så länge på 100%. 100% är ju klart.

Önskar ibland att man sa till dessa utvecklare som gör dessa mätare... "Din lön betalas ut nu.... 0%--- 30%----70%---100%." Sen låt de vänta till nästa månad innan de faktiskt får lönen.