Hur ser man antalet sentries utplacerade? DH

Permalänk
Medlem

Hur ser man antalet sentries utplacerade? DH

Som titeln säger, går det att se hur många sentries man har utplacerade?

Om det är fullt ös på skärmen, elite packs, medspelare mm. så har jag svårt att se mina sentries och se hur många som jag har ute?
Finns det ingen funktion som gör att man kan se hur många man har ute? Eller är det bara att spamma på?
Har nu Bombardier Rucksack, så nu kan jag sätta ut 5 sentries samtidigt.

Hur gör ni?

Permalänk
Medlem

Man vet ju hur många man kan sätta ut samt hur lång tid de stannar uppe ... sen är det bara att ha i huvudet om man inte orkar spamma som jag tror de flesta gör ... det är ju sällsynt att man hinner få upp mer än 3 innan allt är dött ... om man såklart inte spelar högre grifts då det tar lite längre tid att kötta

Visa signatur

Nothing to see here, move along ...

Permalänk
Medlem

Jag vet inte något sätt att hålla reda på antal (annat än "manuellt) så jag spammar på bara.
Det är ju ändå bara vid Riftbossar jag hinner få upp 5st sentries på samma ställe.

Jag har förvisso bara typ 30% cooldown reduce.

Permalänk
Medlem

Ok, jo, lite koll har man väl, men det händer då och då att man har tappat räkningen.

Permalänk
Medlem

Äh, ingen ide att hålla räkningen på det. Spamma och sprid ut.

Visa signatur

Antec P180/ Asus A8N-E / A64 X2 3800+ / 2x512 Corsair value select / Gainward GS 7800GT /SB audigy 2 /Antec neopower 480W

Permalänk
Medlem

Detta saknar jag ockå. Inte bara för sentrys. Men buff-timer och även debufftimer på bossar.

Nu är det inte supermånga dottar i detta spelet men det är alltid bra att kunna se vad man slängt på en boss.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Skrivet av Wip3:

Som titeln säger, går det att se hur många sentries man har utplacerade?

Om det är fullt ös på skärmen, elite packs, medspelare mm. så har jag svårt att se mina sentries och se hur många som jag har ute?
Finns det ingen funktion som gör att man kan se hur många man har ute? Eller är det bara att spamma på?
Har nu Bombardier Rucksack, så nu kan jag sätta ut 5 sentries samtidigt.

Hur gör ni?

5? Jag får det till 4. Står "you may have 2 turrets active at the same time" när man kollar på infon när man valt Sentry som skill. Sen ger Bombardiers Rucksack ytterligare 2. Eller har jag missat något?

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

5? Jag får det till 4. Står "you may have 2 turrets active at the same time" när man kollar på infon när man valt Sentry som skill. Sen ger Bombardiers Rucksack ytterligare 2. Eller har jag missat något?

Har du Engineering valt som skill så får du ett extra turret, plus att de stannar uppe dubbelt så länge

Permalänk
Skrivet av Psy_Lover:

Har du Engineering valt som skill så får du ett extra turret, plus att de stannar uppe dubbelt så länge

Får väl se till att skaffa det i Hellfire Amulett då.

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Får väl se till att skaffa det i Hellfire Amulett då.

Checka senna builden: http://www.diablofans.com/builds/1162-marauders-6set-cold-rocket-build