Beställde skärm ifrån butik, tid?

Permalänk
Medlem

Beställde skärm ifrån butik, tid?

Hey!

Var inne i butiken och beställde en skärm som ej fanns i lager i butiken, men enligt dom kom in stup i kvarten.

Hur lång tid brukar det ta att få hem den, när man beställer från benq's lager (?) antar jag.

Väntat sen måndags!

Visa signatur

Dator 1 » CPU: Intel i7 4790k 4GHz GPU: MSI GTX 970 PSU:EVGA 750W Ram: Corsair 16GB@1600MHz SSD Samsung 120GB Chassi: Corsair 760T Black Kylare: Corsair H100i

Permalänk
Inet
Skrivet av dalbjer:

Hey!

Var inne i butiken och beställde en skärm som ej fanns i lager i butiken, men enligt dom kom in stup i kvarten.

Hur lång tid brukar det ta att få hem den, när man beställer från benq's lager (?) antar jag.

Väntat sen måndags!

Exakt vilken modell är det?

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Exakt vilken modell är det?

xl2411z!

Visa signatur

Dator 1 » CPU: Intel i7 4790k 4GHz GPU: MSI GTX 970 PSU:EVGA 750W Ram: Corsair 16GB@1600MHz SSD Samsung 120GB Chassi: Corsair 760T Black Kylare: Corsair H100i

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninjaflipp:

Japp, men inte för en vecka sen. Got it?

Visa signatur

Dator 1 » CPU: Intel i7 4790k 4GHz GPU: MSI GTX 970 PSU:EVGA 750W Ram: Corsair 16GB@1600MHz SSD Samsung 120GB Chassi: Corsair 760T Black Kylare: Corsair H100i

Permalänk
Medlem
Skrivet av dalbjer:

Japp, men inte för en vecka sen. Got it?

Hmm, folk försöker hjälpa dig med du är otrevlig.

Dom enda som kan svara på din fråga är Inet. Ring till dom imorgon

Permalänk
Medlem
Skrivet av niclasc:

Hmm, folk försöker hjälpa dig med du är otrevlig.

Dom enda som kan svara på din fråga är Inet. Ring till dom imorgon

Tyckte hans fråga var väldigt dum bara, läser han min tråd så skulle han inte ställa den frågan.

Visa signatur

Dator 1 » CPU: Intel i7 4790k 4GHz GPU: MSI GTX 970 PSU:EVGA 750W Ram: Corsair 16GB@1600MHz SSD Samsung 120GB Chassi: Corsair 760T Black Kylare: Corsair H100i

Permalänk
Medlem
Skrivet av dalbjer:

Tyckte hans fråga var väldigt dum bara, läser han min tråd så skulle han inte ställa den frågan.

Och HUR ska han veta att skärmen INTE fanns i lager i måndags??

Det minsta men kan göra när man ber om hjälp är att vara trevlig.

Som sagt. Ring till Inet imorgon

Permalänk
Medlem
Skrivet av niclasc:

Och HUR ska han veta att skärmen INTE fanns i lager i måndags??

Det minsta men kan göra när man ber om hjälp är att vara trevlig.

Som sagt. Ring till Inet imorgon

Men sover ni allihopa eller?!

Läs min tråd "Var inne i butiken och beställde en skärm som ej fanns i lager i butiken"..?!

Visa signatur

Dator 1 » CPU: Intel i7 4790k 4GHz GPU: MSI GTX 970 PSU:EVGA 750W Ram: Corsair 16GB@1600MHz SSD Samsung 120GB Chassi: Corsair 760T Black Kylare: Corsair H100i

Permalänk
Medlem

Nej, men poängen är ju att om den finns i lager så behöver du ju inte sitta och vänta utan det är bara att gå till butiken och köpa den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninjaflipp:

Nej, men poängen är ju att om den finns i lager så behöver du ju inte sitta och vänta utan det är bara att gå till butiken och köpa den?

Men jag beställde en från butik, och betalade direkt där. Shit är det stopp hos er?!

Visa signatur

Dator 1 » CPU: Intel i7 4790k 4GHz GPU: MSI GTX 970 PSU:EVGA 750W Ram: Corsair 16GB@1600MHz SSD Samsung 120GB Chassi: Corsair 760T Black Kylare: Corsair H100i

Permalänk
Medlem
Skrivet av dalbjer:

Men jag beställde en från butik, och betalade direkt där. Shit är det stopp hos er?!

Du har aldrig skrivit att du har betalat för skärmen. Du skrev att du beställt en skärm.
Beställa och betala är inte samma sak

Åter igen. Ring till Inet imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av niclasc:

Du har aldrig skrivit att du har betalat för skärmen. Du skrev att du beställt en skärm.

Oavsett spelar det ingen roll, som jag har sagt tidigare så finns skärmen i lager i stockholmsbutiken vilket innebär att TS kan åka och hämta den när som helst, förskottsbetald eller ej så finns ju beställningen i hans namn.

Förstår för övrigt inte heller varför TS blev så hemskt otrevlig så fort jag svarade i tråden, mitt svar var ju ett svar på hans fråga. Leveranstiden är irrelevant eftersom den redan har kommit in redan innan helgen (vill för övrigt minnas att den fanns i lager redan i onsdags) vilket också ger svaret på hans fråga, men det var väl för jobbigt att tänka själv i en sekund så det var väl bättre att vara otrevlig istället.

Permalänk
Inet
Skrivet av dalbjer:

Tjenare! Är inte helt med på vad som hänt här men slå oss en signal på 031-65 27 00 så borde vi kunna reda ut det på några minuter!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram