letar efter ett par gamin lurar

Permalänk
Medlem

letar efter ett par gamin lurar

tjena jag har letat efter ett par bra lurar till att ha till datorn. De ska vara framföralt till gaming men ska även vara bra när man kolla på filmer eller lysnar på musik. änsåläge har jag kollat på

senhizer g4me zero
astro a40
astro a50

dock kan jag inte bestämma mig. har något annat bra exempel eller ska jag välja någon av de åvan?

Permalänk

Måste det vara ett headset? Brukar vara rekommenderat att köpa separata lurar och mic, men du kanske har någon anledning till att det måste vara kombinerat?

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av olqeable:

tjena jag har letat efter ett par bra lurar till att ha till datorn. De ska vara framföralt till gaming men ska även vara bra när man kolla på filmer eller lysnar på musik. änsåläge har jag kollat på

senhizer g4me zero
astro a40
astro a50

dock kan jag inte bestämma mig. har något annat bra exempel eller ska jag välja någon av de åvan?

Kan inte uttala mig om Astro headseten men Sennheiser headsetet är riktigt bra och jag var väldigt nöjd med dem. Sålde dem tyvärr då jag var för sugen på att testa annat och behövde få loss lite pengar. Det jag saknar mest är hur bra ljudet och micken i combo var. Ljudet Är aningen varmt och inte bloatat så i snabb jämförelse kan det kännas mindre engegerande, men efter bara tio minuter märker man hur detaljerat det är i sin prisklass och spel med mycket musik och närvaro som actionspel blir mäktiga utan att bli påfrestande. Placering av ljudkällor fungerar också riktigt bra.

Med tanke på att du kan hitta dem på utförsäljning de de är utgående skulle jag tipsa dig att slå till!