Problem med att bränna saker till skivor

Permalänk
Medlem

Problem med att bränna saker till skivor

Försöker bränna en iso fil till en Dvd+rw skiva på 8.5gb, filen är bara några gig stor så de blir mycket plats över.
Vad som händer är, jag stoppar in skivan och bränner med windows burner och de blir klart utan några problem alls, men när jag går för o kolla vad som finns på skivan står det att den är helt tom, försökte igen med Imgburner och exakt samma sak hände, det blev klart utan några errors alls men visar att skivan är tom.
Har använt mig utav dessa exakta skivor och imgburn flera gånger tidigare utan några problem alls.
Har ingen anning om vad problemet kan vara.
Hjälp uppskattas stort!!!
Om detta är fel del av forumet att posta det här problemet i så ursäkta men skivor är ju ändå också lagring.

Permalänk
Medlem

Impulsiva gissningen är "test läge" är igång... men det antar jag du har kollat.

Varför använder du dual layer skiva (som är rejält dyr) för att bränna några GB?
Hur gammal är brännaren?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddanx:

Impulsiva gissningen är "test läge" är igång... men det antar jag du har kollat.

Varför använder du dual layer skiva (som är rejält dyr) för att bränna några GB?
Hur gammal är brännaren?

Brännaren e typ 4 gammal men den borde funka, använt den ofta och den har bra, sist jag använde den var dock i augusti.
Varför jag köpte dual layer skivor, gick bara in och frågade om ett par brännbara skivor med mycket lagringskapacitet.
''test läge'' om du menar windows safe mode så nej.

Permalänk
Rekordmedlem

Om du verkligen bränner så kanske du inte stänger skivorna ?
Kan du se på skivorna att du bränt ? använder du verifiering när du bränner ?0

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.