Permalänk

Gaming stol åsikter och recensioner

Hejsan alla!

Jag är otroligt sugen på en ny gaming stol till min PC och undrar därför om det är någon där ute som har något liknande som den här! Jag kan självklart tänka mig liknande stolar från andra märken, tex need for seat eller liknande.

Tack i förväg alla medlemmar på Sweclockers!

EDIT: Helt enkelt stolar som har bra ergonomiska egenskaper, behöver inte vara racer-style på dom.

Permalänk

Hört att man blir 13.37% bättre. Vad är en gaming stol?

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk

Gaming stol är helt enkelt ett enklare namn för en stol med höga ergonomiska egenskaper för personer som spenderar många timmar sittande i sträck. Och procenten stämmer perfekt!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RepulsiveChap:

Gaming stol är helt enkelt ett enklare namn för en stol med höga ergonomiska egenskaper för personer som spenderar många timmar sittande i sträck. Och procenten stämmer perfekt!

Nä, gaming-stolar är snarare budgetstolar som gärna ser lite racing-aktiga ut och i bästa fall har hyfsade inställningsmöjligheter.

Det du beskrev är arbetsstolar som kostar nånstans kring 5000:- och uppåt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av nackskägg:

Nä, gaming-stolar är snarare budgetstolar som gärna ser lite racing-aktiga ut och i bästa fall har hyfsade inställningsmöjligheter.

Det du beskrev är arbetsstolar som kostar nånstans kring 5000:- och uppåt.

Skickades från m.sweclockers.com

Dela gärna din information om sådana stolar eftersom det är därför jag skapade denna tråd. För att göra det enklare gjorde jag en edit på tråden.