Permalänk
Medlem

Ny mus!

Tja sitter just nu på em Qpad Om-75 och letar efter en ny mus i samma stil då min har börjat lägga av(t.ex. när jag kör cs så har jag ganska låg sens och när jag flyttar musen snabbt så kan den flyga iväg eller inte röra sig alls) Så undrar om någon vet nån som är i samma stil förutom då Qpads egna möss

Permalänk
Medlem

Funsc ms-3 är väldigt lik. Annars tycker jag du ska kolla på Asus gladius. Är extremt bekväm i handen och bra vikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Axel95:

Funsc ms-3 är väldigt lik. Annars tycker jag du ska kolla på Asus gladius. Är extremt bekväm i handen och bra vikt.

Funsc ms-3 fanns bara på ett ställe och den va ju ganska dyr haha får titta vidare

Permalänk
Skrivet av st0rken:

Funsc ms-3 fanns bara på ett ställe och den va ju ganska dyr haha får titta vidare

Ärligt talat, om du tycker 399 är "ganska dyrt" så har du inte större koll på dagens musmarknad.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2438872

Permalänk
Skrivet av st0rken:

Funsc ms-3 fanns bara på ett ställe och den va ju ganska dyr haha får titta vidare

Misstänker att du har kikat på deras första revision av ms-3, då du kan få ms-3 R2 för 450

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2438872&o=inkfrakt

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | Fractal Design Newton R3 600W | Asus Maximus V Gene | Intel i5 3570K | Phanteks PH-TC14PE | Asus 7950 DCII | Corsair 16Gb RAM 1600Mhz | Intel 520 240 GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av st0rken:

Funsc ms-3 fanns bara på ett ställe och den va ju ganska dyr haha får titta vidare

Jag vet inte direkt hur musen du använder nu är, men Steelseries Rival är uppskattad inom CS:GO-communityt och om den liknar den du har nu kan den vara värd att kolla in.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalOddball:

Ärligt talat, om du tycker 399 är "ganska dyrt" så har du inte större koll på dagens musmarknad.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2438872

som sagt funcs ms3 bara inte r2 va dyr såg inte denna så

Permalänk
Medlem
Skrivet av davebehave:

Misstänker att du har kikat på deras första revision av ms-3, då du kan få ms-3 R2 för 450

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2438872&o=inkfrakt

Den musen värkar sjuuukt komplicerad med alla knappar haha xD ska kolla runte lite på Mionix Naos 8200 så får se

Permalänk
Medlem
Skrivet av st0rken:

Den musen värkar sjuuukt komplicerad med alla knappar haha xD ska kolla runte lite på Mionix Naos 8200 så får se

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=654484
Kanske för dyr men jag köpte den när Expert gick i konkurs. Riktigt bra! Man kan välja vad respektive knapp ska göra, och du som tyckte att den dära var komplicerad

Visa signatur

mvh D.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dragneel:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=654484
Kanske för dyr men jag köpte den när Expert gick i konkurs. Riktigt bra! Man kan välja vad respektive knapp ska göra, och du som tyckte att den dära var komplicerad

Inte knapparna så utan att de va än jävla massa bara haha.men trådlöst är inget för mig då jag är en gamer

Permalänk
Medlem
Skrivet av st0rken:

Tja sitter just nu på em Qpad Om-75 och letar efter en ny mus i samma stil då min har börjat lägga av(t.ex. när jag kör cs så har jag ganska låg sens och när jag flyttar musen snabbt så kan den flyga iväg eller inte röra sig alls) Så undrar om någon vet nån som är i samma stil förutom då Qpads egna möss

Där sitter inte skit framför/på sensorn?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av st0rken:

Inte knapparna så utan att de va än jävla massa bara haha.men trådlöst är inget för mig då jag är en gamer

Så man är ingen "gamer" om man kör på en trådlös mus?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cenorida:

Så man är ingen "gamer" om man kör på en trådlös mus?

Har aldrig sagt att andra gör de men jag kör inte trådlös för jag är en gamer och enligt mig så kan musen då tappa kontakten vilket jag inte vill så

Permalänk
Medlem
Skrivet av st0rken:

Har aldrig sagt att andra gör de men jag kör inte trådlös för jag är en gamer och enligt mig så kan musen då tappa kontakten vilket jag inte vill så

Jag förstår men det ingår en kabel som man sätter in om man nu vill ha "med-tråd(?)", Ta Daa! Iofs så är det inget fel med trådlöst då denna mus har aldrig svikt mig

Visa signatur

mvh D.

Permalänk
Medlem

Har kört min G602 nu i 3 månader och preterar precis lika bra som en med tråd.

Visa signatur

Dator Chassi: CM Storm TrooperNätagg: XFX 850W Pro SeriesRAM: 16 GB DDR4 Lagring: 12TB Mekaniska diskar
SSD: Crucial BX100 256GB Grafikkort: EVGA GTX 980Ti SLI Processor: Intel Core i7-5820K
Processorkylning: Corsair H80i Moderkort: Gigabyte GA-X99-GAMING 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zadrok:

Har kört min G602 nu i 3 månader och preterar precis lika bra som en med tråd.

Vill inte ha en trådlös helt enkelt:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dragneel:

Jag förstår men det ingår en kabel som man sätter in om man nu vill ha "med-tråd(?)", Ta Daa! Iofs så är det inget fel med trådlöst då denna mus har aldrig svikt mig

De är dant iofs men den värkar inte riktigt passa min handstil om du förstår vad jag menar. Jag vill mer ha en mus med anpassningar för fingrarna på högersida som tex qpad:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av skruvis:

Där sitter inte skit framför/på sensorn?

Nej inte vad jag ser. Har även rensat på och runtomkring tror bara den är lite för slö i sensorn då jag gör väldigt snabba rörelser.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kör på en qpad k5? Underbar mus.

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!