Trådlöst tangentbord & mus för ca 2-2.5K, gärna Logitech.

Permalänk

Trådlöst tangentbord & mus för ca 2-2.5K, gärna Logitech.

Hallå!

Tänkte nu när julen närmar sig att jag ska byta min mus och mitt tangentbord. Tänkte dra allt ifrån logitech då jag personligen upplever att deras produkter fungerar bra för mig rent generellt samt att jag fick oerhört bra service när mitt headset från dom strulade. Så tänkte då köpa en mus samt ett tangentbord. Eftersom jag nu sitter på ett trådlöst headset så har jag blivit lite för kåt på trådlöst för mitt eget bästa, och vill därför ha båda trådlösa. Kan/kommer det bli ett problem att sitta på 3 olika trådlösa enheter?

Om det inte blir något problem, har suttit och kikat på deras g700s mus, tangentbord verkade det finnas i mängder, så där tänkte jag be om lite hjälp och tips. Totalsumman får väl landa på 2, max 2.5k. Kan eventuellt överstiga det lite om det är exempelvis ett tangentbord som är extremt bra som gör att det t.ex. hamnar på 2.7.

Tack på förhand!

Rubrik förtydligad
Permalänk
Medlem

Kör själv på en g700s och är helnöjd.

Tycker dock du borde besöka någon affär och känna efter själv vilken mus och vilket tangentbord som känns bra. Alla tycker olika så det är inte lätt att veta vad som är bäst för dig.

Logitech har så man kan köra upp till 6 olika enheter till samma mottagare så där blir det nog inte problem med 3st.
http://www.logitech.com/sv-se/promotions/6072

#Edit

Såg nu att g700s inte var med i den listan så är inte hundra på hur det fungerar. Där får någon annan ta över som har bättre koll

Permalänk
Hedersmedlem

*Rubrik ändrad enligt §3.1*

Tänk på att en beskrivande rubrik ger bättre svar och ett mer lättnavigerat forum. Det går bra att ändra rubriken i efterhand.
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...