Permalänk
Medlem

P knappen trycks ner (spam).

Hej,

har ett problem med mitt/mina tangentbord, P knappen trycks ner fastän jag inte har ett tangentbord ikopplat i datorn. Drog ut ett Logitech G110 tangentbord trodde att P knappen var sönder på den men sen när det nu hände på ett annat som knappts har används så fick jag en liten "WTF is this" stund.

Den här buggen tycks bara hända ibland för annars skulle jag antagligen inte kunnat skriva denna tråd.

PS detta kan ju också vara en bug med min Windows men jag vet inte pga att jag testat tre olika tangentbord och alla har visat samma bug.

/Finnen Equb

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem

Har du möjligtvis logitechs mjukvara för tangentbord installerad?

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurk:

Har du möjligtvis logitechs mjukvara för tangentbord installerad?

Jo men jag tog ju ut Logitech tangentbordet och böt ut det mot ett enkelt USB-tangentbord.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Hjälpsam

Mjukvaran kan fortfarande ställa till det, du kan ha fått någon knäpp bind mellan musen och input-P eller något annat knas.

Avinstallera all mjukvara som är relaterad till möss/tangentbord som inte är i Windows från grund.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

Mjukvaran kan fortfarande ställa till det, du kan ha fått någon knäpp bind mellan musen och input-P eller något annat knas.

Avinstallera all mjukvara som är relaterad till möss/tangentbord som inte är i Windows från grund.

Nå det enda jag har som är relaterat till knappen P är alt+p som låser musen till en av mina skärmar om jag spelar ett spel.

Men jopp skall avinstallera och ominstallera Logitech's mjukvaru program och actual multiple monitors programmet.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem

Tja

Du har inte någon "macrofunktion" på datorn? Det brukar följa med diverse mus/tangentbordsmjukvaror, vet själv att jag råkat spela in ett konstigt meddelande som spammades om och om igen, när jag tröck på en knapp på mus/tangentbord.

Mvh FobbanN

Visa signatur

Kom ihåg att ALLTID citera mig om du vill ha svar!

|CPU: Intel Core i7 4790K Kyld av: Corsair H80 GPU: ASUS GTX 970 4GB Chassi: Phanteks Enthoo Evolv MOBO: MSI Z97M Gaming Nätagg: XFX 750W Silver SSD: Kingston 120GB SSDNow V300 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM + 1TB|

Permalänk
Medlem
Skrivet av FobbanN:

Tja

Du har inte någon "macrofunktion" på datorn? Det brukar följa med diverse mus/tangentbordsmjukvaror, vet själv att jag råkat spela in ett konstigt meddelande som spammades om och om igen, när jag tröck på en knapp på mus/tangentbord.

Mvh FobbanN

Nå i logitech's gaming software har man ju möjligheten att sätta upp sina egna macron, har just tagit bort båda mina G-knappar som hade nåt med tangenten P att göra..

Kan det ha nåt med windows och göra?

/equb

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.