Hjälp Ipad2 - Behöver en app för tidslås

Permalänk
Medlem

Hjälp Ipad2 - Behöver en app för tidslås

MOD eller ADMIN; Om jag är fel ute så snälla flytta tråden eller säg var jag kan posta.

Som jag skrev i tråden... TILL ------------ I P A D 2 ----------------

Jag behöver en app dom kan tidslåsa andra appar eller en viss app mellan en viss tid som jag valt.
Ex att appen som är låst är tillgänglig mellan 1400-2100 och resten av tiden är appen tidslåst.

Jag tittade runt men jag hittade ingen app för ipad, antar det är någon form av föräldrar app som låser.
Behöver det till min dotter som jag måste låsa några appar för iom hon inte skall använda dom i ex skolan men hamma är okej under en viss tid.

Bra att ha sådanna appar om det finns då hon har en asberger diagnos och svårigheter ibland att förstå som alla andra barn.

Tack på förhand... Behöver kanske en app med som gör att man inte kan ta bort appar med ge gärna förslag.

Permalänk
Medlem

Tror inte det finns nån sådan app.
Men du kan iaf låsa ipaden till en viss app med funktionen "guidad åtkomst" som finns som standard i ios.

Visa signatur

Phanteks Eclipse P400S | Corsair RM850x V2 Vit
Gigabyte B550M DS3H | Ryzen 9 5900X | ADATA XPG DDR4 2x16 Gig 3000Mhz
Arctic Cooling Liquid Freezer II 360 | Samsung och Crucial SSD
RTX 4070 FE | Acer Predator Z321QU | BenQ PD3200Q
Apple Airport Extreme x 5 | Bahnhof 500/500

Permalänk
Medlem

Tror inte att Apple tillåter såna appar tyvärr

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

förklara, vad är en guidad återkomst?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cenox:

förklara, vad är en guidad återkomst?

Testat att googla?
http://support.apple.com/sv-se/HT5509

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.