Permalänk

Köpa ny mus! Har lite krav!

Hej!

Jag behöver köpa en ny mus strax och behöver lite tips.

Det jag letar efter är en mus som är nära en IE 3.0, jag älskade den musen. Köpte en Death Adder 3.5G eller vad den heter och den är OK men ogillar att man måste använda ett mjukvaruprogram för att ladda en profil etc.

Har ni några förslag på en mus som man kan ställa DPI / Hz rakt på musen och inte behöva använda ett program?

Permalänk

Zowie ec2

Permalänk

Annars kör jag roccat xtd optical finns cpi inställning på musen.

Permalänk

EC2 är inte som intelli, tror nog ec1 är bättre då. Det eller DA2K13

Permalänk
Medlem

Jag såg Linustechtips unboxa en corsair eller en logitech mus som man kunde ställa in dpi rakt på musen och han pratade om ''perfect sensor'' nånting och det var bättre än mycket annat

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Skrivet av Marreboy:

Jag såg Linustechtips unboxa en corsair eller en logitech mus som man kunde ställa in dpi rakt på musen och han pratade om ''perfect sensor'' nånting och det var bättre än mycket annat

FK1 och resten av zowies möss kan göra detta, man har en knapp under musen som ändrar dpin. FK1-FK2 har också den bästa sensorn på marknaden just nu