Permalänk

Wow lvl 90 boost

Då jag fyllde år fick jag en lvl 90 boost och ska använda den till en orc hunter. Då man booster upp den får man ett gevär eller en pilbåge? Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Det spelar ingen roll, du kan använda båda och byta när du vill.

Permalänk
Medlem

Det spelar ingen roll. Iaf, tror du får det gearet gubben har på sig när man är i "create new character".

Permalänk

Vadå får man både och

Permalänk

Ok då vet jag

Permalänk
Medlem

Tycker du borde lvla en från 0-90 själv innan du väljer boost, då kan du lära dig spelet innan du kastas in i det hela med en lvl 90 hunter......

Permalänk
Medlem

Boost to level 90 instantly! Jag har aldrig spelat wow så jag vet inte, men är inte själva nöjet med wow att just hålla på och levla? Vad är nöjet i att inte få slita för något?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Man får en liten introduktion till klassen när man kör "90-boosten"... man får tillgång till färdigheterna vartefter.

Jo för mig är just "levlingen" det som är kul med spelet... är nu inne på min 6:e gubbe som jag kör från 1-100.

När man nått 100 är spelet lite "dött" typ... finns inget speciellt kul att göra då.

Är spelet dött vid 100? Jag har aldrig haft så mycket att göra end game i en WoW expansion förut. Har inte rört några av mina alts sen expansionen släpptes.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Man får en liten introduktion till klassen när man kör "90-boosten"... man får tillgång till färdigheterna vartefter.

Jo för mig är just "levlingen" det som är kul med spelet... är nu inne på min 6:e gubbe som jag kör från 1-100.

När man nått 100 är spelet lite "dött" typ... finns inget speciellt kul att göra då.

Är ju på level 100 allt börjar.

Visa signatur

i7-11700k - RTX 3080 - 32GB DDR4 - 1TB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Billy Joe Bob:

Är spelet dött vid 100? Jag har aldrig haft så mycket att göra end game i en WoW expansion förut. Har inte rört några av mina alts sen expansionen släpptes.

Skrivet av GaMeR2K5:

Man får en liten introduktion till klassen när man kör "90-boosten"... man får tillgång till färdigheterna vartefter.

Jo för mig är just "levlingen" det som är kul med spelet... är nu inne på min 6:e gubbe som jag kör från 1-100.

När man nått 100 är spelet lite "dött" typ... finns inget speciellt kul att göra då.

Faktiskt, finns otroligt mycket att göra helatiden. känns som att man inte har tid med alt.

Men jag rekommenderar ju alla att köra igenom spelet åtminstånde en gång från 1 till max. riktigt njutbart att hoppa tillbaka till loch modan elller searing gorge.

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem

Om man köper expansionen på acc managment för 15euro får man boosten då med?

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dax:

Om man köper expansionen på acc managment för 15euro får man boosten då med?

Väldigt säker att du får med den var du än köper spelet.