Permalänk

roccat isku fx programvara

hej jag undrar vart jag hittar roccat isku fx programvaran för när jag söker på google hittar jag bara roccat talk :/
tack på förhand

Visa signatur

AMD FX 6300|M5A97 R2.0|8gb ram|ASUS Radeon R9 280X 3GB GDDR5|samsung syncmaster SA300|500gb och 1000gb hdd|corsair TX650w|Aerocool X-Warrior Black Edition|NZXT Sentry|Razer Abyssus|

Permalänk
Medlem
Skrivet av sverige132:

hej jag undrar vart jag hittar roccat isku fx programvaran för när jag söker på google hittar jag bara roccat talk :/
tack på förhand

Har testet å bruke den programvare der Roccat tilbyder på sin side under support/drivrutiner? Kan ikke se noe annet enn dette på deres side. (Jeg vil gå ut fra det er tilsvarende Logitechs LGS og Razers Synaptics dvs et program der er tenkt å kunne handtere flere funksjoner/hardvare enheter samlet på et sted.)

Permalänk

Jag kan inte heller hitta det. Har frågat deras support, men inget svar där heller. Någon som själv har tangentbordet som kan berätta hur ni gjorde?

Permalänk

Fick detta svar från deras support idag. Jag var dummn og att inte förstå det innan. Det kanske kan hjälpa dig

you can start the software via the IskuFX Option.exe from C:\Program Files (x86)\ROCCAT\IskuFX Keyboard\