Permalänk
Medlem
Skrivet av Dax:

Hej.

Har precis köpt ETS 2 och undrade om ni jobbade ihop till eran första egna truck eller om ni tog ett lån?

Ta lån, kör järnet och betala tillbaka så snart som möjligt.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

tackar så mycket.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Kvällens körning från Liverpol till Rouen.

Visa signatur

[img]http://i6.photobucket.com/albums/y227/Deagle-66/Sort-2.jpg[/img]

I worshipped him, that's why my own helmet is blue and yellow.

Permalänk
Medlem

Damma av spelet lite!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dax:

Hej.

Har precis köpt ETS 2 och undrade om ni jobbade ihop till eran första egna truck eller om ni tog ett lån?

Jag körde Quick jobs tills jag kunde köpa en egen lastbil. Jag tog inte lån förrän mina fjorton förare skulle ha bilar

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Nu blir det fest! Dom kommer lägga till dubbeltrailers i ets2mp
https://www.youtube.com/watch?v=BSPdjf6VArc#t=50
Det är dock så att detta inte är "Sverigeekipage" Dessa ekipage ser så här: Vanlig lastbil plus semitrailer plus dolly plus ännu en semitrailer.
Men jag har för mig att Scania kör dom här ekipagen på test någonstans i Sverige Fast då är ju problemet folk kör ju redan som krattor i ets2mp vad händer när dom kör dubbeltrailers? Jag ser iaf ett totalkaos

Permalänk
Medlem

Kostar 2.99 EUR på steam för er som inte har det. Köpte det nyss själv.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av sander00se:

Kostar 2.99 EUR på steam för er som inte har det. Köpte det nyss själv.

Tack för tipsert, köpte packet för 4,49€

Permalänk
Medlem
Skrivet av vrmlnd:

Nu blir det fest! Dom kommer lägga till dubbeltrailers i ets2mp
https://www.youtube.com/watch?v=BSPdjf6VArc#t=50
Det är dock så att detta inte är "Sverigeekipage" Dessa ekipage ser så här: Vanlig lastbil plus semitrailer plus dolly plus ännu en semitrailer.
Men jag har för mig att Scania kör dom här ekipagen på test någonstans i Sverige Fast då är ju problemet folk kör ju redan som krattor i ets2mp vad händer när dom kör dubbeltrailers? Jag ser iaf ett totalkaos

Ja kommer bli intressant och se hur mycket kaos det kommer bli och hur många som kan backa med två släpp. Dom kan knapp backa med utan släpp. :/

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Måste ta och få igång min ratt till nya datorn och spela lite av detta! Det var längesen! Ska ta och luska ut hur man kör multiplayer också!

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk

Lite retro är alltid roligt

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dax:

Hej.

Har precis köpt ETS 2 och undrade om ni jobbade ihop till eran första egna truck eller om ni tog ett lån?

eftersom så lite grejer är tillgängliga direkt i början så brukar jag inte stressa med att köpa egen bil. Brukar bli när jag ser att jag låst upp en vettig motor till den lastbilen jag är sugen på.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av TurboTruck:

Var inte Malmbergs privat?

Hittade annan textur på ets2.lt.

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Var inte Malmbergs privat?

Hittade annan textur på ets2.lt.

Jodå den är privat

Permalänk
Medlem

Fick bli en tur med nya Volvon i kväll.

Visa signatur

[img]http://i6.photobucket.com/albums/y227/Deagle-66/Sort-2.jpg[/img]

I worshipped him, that's why my own helmet is blue and yellow.

Permalänk

Lite småfix i Volvon

Permalänk
Medlem

Kaos kaos kaos......trafikreglerna kastar vi i papperskorgen,
så ser det ut på Europoort just nu, EU1 Servern för tillfället 3707/4000 (92%)

På Europort var köerna 2 kilometer långa, då jag avbröt körningen och vände utan
trailer hade köerna blivit kortare men de jag blir putt på är att folk inte kan ta det lugnt.

Tyvärr så är det en blandad ålder i spelet, tror säkert det är folk mellan 5-120 år som spelar
detta så då kan man inte kräva så mycket, i så fall ha en särskild server för dom som vill
köra seriöst.

Tänk er Europoort, 2 filer + vägren blir till slut en körfil + ev vägren.
Om alla höll typ 75 och lade sig bakom varandra på väg ut till poort skulle
det aldrig bli kaos, man håller sig bakom varann med ett säkert avstånd, trafiken
skulle rulla på smidigt och jag tror det skulle bli väldigt korta köer eftersom några
olyckor skulle inte ske särskilt ofta.

Eller varför inte ta en last och sticka söderut, Italien eller öststaterna,
där är man nästan ensam då man kommer dit och Poort Amster/Rotterdom fullt kaos.
Jag får väl erkänna att jag drar mig dit där alla andra är.

En annan intressant sak, vad sägs om att bjuda in samtliga till England,
tänk er 4000 truckers online och sen ber man alla köra upp till England,
tro hur fullt det skulle bli på vägarna där, alla ryms inte i Aberdeen t.ex. men
man kan ju börja där.

Men då blir väl Poort igenkorkat om man inte har några regler då,
alla kör på och ska köra om varann hela tiden.

Nu ska jag ta det lite lugnt, får vi se vad man hittar på sen,
får försöka köra söderut kanske.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pe4r:

Kaos kaos kaos......trafikreglerna kastar vi i papperskorgen,
så ser det ut på Europoort just nu, EU1 Servern för tillfället 3707/4000 (92%).......................................................

Har kört online en par ggr. men slutat.
Det är ingem mening aatt ens testa för så många idioter ska förstöra för alla andra.

Visa signatur

[img]http://i6.photobucket.com/albums/y227/Deagle-66/Sort-2.jpg[/img]

I worshipped him, that's why my own helmet is blue and yellow.

Permalänk

Förarbyte med Nicklas ^_^

Visa signatur

Grundare av www.TruckSims.se - Ett Nordiskt community för lastbilssimulatorer

Permalänk
Medlem

Snygga bilder, riktigt snyggt faktiskt!

Jag gillar MP, ibland går det ganska bra, 3800 inne nu så jag ska ta mig en titt på hur stämningen är.
Convoy om 2 timmar Amsterdam upp till England, lär ju bli kaos med tanke på hur Poort ser ut.

Permalänk
Inaktiv

Köpte det häromdagen när det var billigt och tänkte spela MP. Vad behövs för att göra det?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon42512:

Köpte det häromdagen när det var billigt och tänkte spela MP. Vad behövs för att göra det?

Du får registrera dig via:
http://ets2mp.com/index.php?page=register, följ bara instruktionerna, ladda ner programmet och starta / logga in

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av PowerNet:

Du får registrera dig via:
http://ets2mp.com/index.php?page=register, följ bara instruktionerna, ladda ner programmet och starta / logga in

Tack tack!

Permalänk
Permalänk
Avstängd

Spelar ni alla med riktig ratt eller gör ni som tomten (mig) att ni lirar med tangentbord och mus bara. Stör mig verkligen på att inte använda ratt men palla ta fram det varje gång. Sen lirar jag på laptop också Har inte ratten här ändå... men kurvorna blir mest jobbiga ju där man inte kan ha ett läge då jag styr med tangenterna och inte musen (om det nu är möjligt).

Så, är alla hardcore här med svåra inställningar dessutom eller finns det fler förbannat softcore som mig som kör runt lite? Själv kan jag tycka det är lite segt att köra över 125 mil. Känns som en evighet och mer som ett jobb - än ett spel då. Även mindre streckor irriterar jag mig en del på. Hur upplever ni det?

Hur får man med Skandinavien i spelet?

Visa signatur

Asus R552JK-CN159H | 15.6" | i7 4700HQ | GTX 850M | 8GB | 750GB HDD+8GB SSD
Acer AS5755G 2414G75Mnks | 15.6" | i5 2410 | GT 540m | 4GB (trasig fläkt)

Permalänk
Medlem

Jag kör med tangentbordet just nu.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Är det någon som testat någon rolig sportbils-mod? Det går ju så långsamt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RealPower:

Är det någon som testat någon rolig sportbils-mod? Det går ju så långsamt

Om du kör singel player så: inställningar - spelupplägg - farthållare (bocka ur, tryck tillämpa ) ut i spelet och testaså ska du komma upp i bra fart

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laxieboy:

Hur får man med Skandinavien i spelet?

Du hämtar hem ProMods.