Permalänk
Medlem

Far Cry 4 Problem

Jag har lite problem med spelet när jag ska göra ett uppdrag för Longinus uppdraget där man ska resa till himalaya. När man trycker på knappen för att resa till himalaya kraschar spelet och det står: Det går inte att fortsätta använda programmet. Data för följande program är skadade. Ta bort programmet från PS4-systemet och sätt sedan i skivan igen. Det enda jag kan trycka på är Stäng programmet och ta ur skivan? Hur kan detta vara möjligt på ett ps4 system? och vad ska man göra har testat att göra andra uppdrag och sen kommit tillbaka till detta men händer samma sak varje gång.

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man får tag på ubisoft så man kan kolla med dom om de känner till problemet

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Err0r90:

Någon som vet hur man får tag på ubisoft så man kan kolla med dom om de känner till problemet

Testa här:

https://support.ubi.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Err0r90:

Någon som vet hur man får tag på ubisoft så man kan kolla med dom om de känner till problemet

Jag drar till med en vild gissning och säger "På Ubisofts hemsida".

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99339:

Tack skickade iväg ett mail nu så får se om jag får något svar.

Permalänk
Medlem

Har exat samma problem, hur fixade ni det?

Permalänk
Medlem

Detta hjälpte mig

Could you please try reinstalling the game?

1) Please do the following to delete the game data from the PS 4.
2) From the main menu of the PS 4 select [Settings].
3) Select the option for [System Storage Management].

Please note: Deleting the application does not delete the save files from the system.

4) Select [Application].
5) Once you see the Applications page with the installed game listed.
6) Once you see this view, press the Options button on the front of the controller.
7) Press the X button to go to the view to select which game you would like to delete.
8) Select the game you would like to delete by using the X button to place a tick in the relevant tick box for the game you would like to delete.
9) Press the right button in the D-pad, this will highlight the Delete button on the bottom right of the screen.
10) Once you select the option for delete you will be asked to confirm you wish to delete the game. To confirm, click on OK.

After you have done this can you please reinsert the game disc and the game will reinstall.