Köpa Nytt 360 Nu Eller One Senare?

Permalänk
Inaktiv

Köpa Nytt 360 Nu Eller One Senare?

Hallå!

Det är så att jag för ett halvår sen sålde mitt Xbox 360 Slim, då var det tänkt att jag skulle ha bytt in det för ett Xbox One... Tyvärr så blev de ändrade planer och istället skulle jag köpa en dator, sen fortsatte de så och tillslut hamnade jag med nya innebandy grejer, ipad air 2 o ett fiskespö istället för en dator eller One. Sjävklart är jag väldigt tacksam för det. Men jag har varit en gamer nästan hela livet och nu har jag inte haft chansen att gamea på länge. Jag är i grun och botten en Console Gamer, och datorer verkar inte vara nått för mej.Så min fråga till er, köpa ett bagagnat 360 nu med några spel och vänta längre med och köpa One, eller så väntar jag en liten kortare tid med att köpa One. Och ha skittåkigt under tiden. Är tacksam för opinioner. Och det är inte så att jag ska få ett One, jag ska köpa ett sjävl. Tack för svar!

Permalänk
Medlem

Du kunde få en Xbox One + Fifa 15 för 2900 kr på Elgiganten under mellandagsrean. Vänta på ett nytt sådant tillfälle skulle jag rekommendera.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad enligt §9*

Tagit bort inlägg som stred mot §9. Det är verkligen dags att börja respektera forumreglerna!

Citat:

§ 9
Marknadsföring och annonsering
Forumet får inte användas för annonsering eller marknadsföring av egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel. Det räknas alltid som marknadsföring att sprida länkar som är utformade så att någon tjänar pengar, får poäng eller liknande när de används. Ett annat exempel är platsannonser. För sådana hänvisar vi till vår särskilda jobbavdelning.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noah01:

Hallå!

Det är så att jag för ett halvår sen sålde mitt Xbox 360 Slim, då var det tänkt att jag skulle ha bytt in det för ett Xbox One... Tyvärr så blev de ändrade planer och istället skulle jag köpa en dator, sen fortsatte de så och tillslut hamnade jag med nya innebandy grejer, ipad air 2 o ett fiskespö istället för en dator eller One. Sjävklart är jag väldigt tacksam för det. Men jag har varit en gamer nästan hela livet och nu har jag inte haft chansen att gamea på länge. Jag är i grun och botten en Console Gamer, och datorer verkar inte vara nått för mej.Så min fråga till er, köpa ett bagagnat 360 nu med några spel och vänta längre med och köpa One, eller så väntar jag en liten kortare tid med att köpa One. Och ha skittåkigt under tiden. Är tacksam för opinioner. Och det är inte så att jag ska få ett One, jag ska köpa ett sjävl. Tack för svar!

Classic!

Jag hade köpt Xbone, hade stört mig fruktansvärt på att ha gamla grejer när jag ändå var tvungen att handla.

Permalänk

Tror du blir nöjdare med en One även om den är lite dyrare.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Ynkrygg:

Classic!

Jag hade köpt Xbone, hade stört mig fruktansvärt på att ha gamla grejer när jag ändå var tvungen att handla.

De har du rätt i, tror man får stå,ut lite helt enkelt

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Bobiri:

Du kunde få en Xbox One + Fifa 15 för 2900 kr på Elgiganten under mellandagsrean. Vänta på ett nytt sådant tillfälle skulle jag rekommendera.

Permalänk
Medlem

Vänta tills det dyker upp en titel du verkligen vill spela.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|