LG lanserar böjda G Flex 2 på CES 2015

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av Marticus:

skulle vara livrädd att ha en sån i min framficka i jeansen, för att inte tala om att det förmodligen skulle göra ont att ha 2 tryckpunkter på ena låret. Böjd telefon? Nej tack.

Nu är det ju faktiskt så att kroppen är mer rund än platt vid låret så jag skulle gissa på att den faktiskt ligger bättre i fickan.

Att mäta datorns temperatur vid idle är ungefär lika värdefullt som att mäta frysens temperatur vid avfrostning.

Sitter just nu med en snoröverklockad i5 och ett nytt 1080.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av thomas_skane:

Nu är det ju faktiskt så att kroppen är mer rund än platt vid låret så jag skulle gissa på att den faktiskt ligger bättre i fickan.

jag har då aldrig telefonen på tvären i min ficka.

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Enköping
Registrerad
Jul 2007
Skrivet av Marticus:

jag har då aldrig telefonen på tvären i min ficka.

Jag satt precis och tänkte på det! Skärmen borde ju vara böjd på andra ledden.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Isla de Muerta
Registrerad
Okt 2009

Borde inte apple stämma dom, apple var ju först med böjda mobiler =O (ironisk)

CPU: 1600x @ 4Ghz
RAM: 16GB
GPU: 1070 TI

Extremt prispressat monster som uppnår mina krav. Allt är köpt på rea

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Jan 2010

Fick precis svar på Twitter. Det är tydligen 2GB/16GB vi ska få

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Landvetter
Registrerad
Dec 2007
Skrivet av 120hz:

Dem var böjda? det har dem gemensamt! pinsamt svar av dig.

Haha, rolig kommentar. Förutom att båda var nöjda, så fanns det absolut inte likheter emellan dem. Naturligtvis kan du ha din åsikt, men jag själv tycker inte man kan dra några som helst kopplingar mellan dessa två telefoner. Då är det mer likt med alla dagens tillverkare vs Apple. Iphone var ju modellen som alla skapats efter, oavsett OS.

PC: GeForce GTX 980 / GeForce GTX 560 TI / i7 4770K / 16GB / 1TB SSD+1.4TB / Bluray / 27".
Laptop: ASUS N56VJ / GeForce GT 635M 2GB / i7 3630QM / 8GB / 500GB SSD / Bluray.
Server: GeForce GT 710 / Ryzen 5 1600 / 16GB / 250GB M.2 SSD+9,5TB / RDC-Controlled.
Additional Storage: 16,5TB.