Omdömen om ebutik "Fler bollar i luften AB" ?

Permalänk
Medlem

Omdömen om ebutik "Fler bollar i luften AB" ?

Hej!
Jag hade tänkt beställa en Jojo och då tänkte jag beställa från http://flerbollar.e-butik.se
Jag vill gärna veta om ni har någon erfarenhet av denna butik, eller om ni känner någon som har haft någon erfarenhet av den. Bra eller dålig. Så man inte slänger pengarna i sjön liksom.
Om ni vet någon annan hemsida som säljer bra Jojoar (?) uppskattas det verkligen.

Tack på förhand!

Mvh

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Plus || AMD Ryzen 7 5800X || ASUS ROG STRIX RTX3070 OC White Edition || ASUS ROG STRIX LCII 360 White Edition || be quiet! Dark Base 700 White Limited Edition || Fractal Design Ion+ 2 Platinum 860W || Logitech G513 Carbon Lightsync Tactile || ZOWIE EC1 Gaming Mouse || Corsair Vengeance 4x8GB CL16

Permalänk

Kikade runt lite...aktiebolag grundat 1992, aktiv facebook-sida, stor fysisk butik i stockholm...
Är nog inga som helst problem med trovärdigheten, angående kvalitet kan jag inte säga mycket då det var mååånga år sen jag använde en jojo sist

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av sharkfinz:

Kikade runt lite...aktiebolag grundat 1992, aktiv facebook-sida, stor fysisk butik i stockholm...
Är nog inga som helst problem med trovärdigheten, angående kvalitet kan jag inte säga mycket då det var mååånga år sen jag använde en jojo sist

Man tackar för att du tog dig tiden till detta, kollade lite på vad dom hade och det verkar som väldigt bra kvalitet faktiskt
Tar nog och beställer en därifrån faktiskt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Plus || AMD Ryzen 7 5800X || ASUS ROG STRIX RTX3070 OC White Edition || ASUS ROG STRIX LCII 360 White Edition || be quiet! Dark Base 700 White Limited Edition || Fractal Design Ion+ 2 Platinum 860W || Logitech G513 Carbon Lightsync Tactile || ZOWIE EC1 Gaming Mouse || Corsair Vengeance 4x8GB CL16

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*