Counter-strike Global offensive jailbreak Server

Permalänk
Medlem

Counter-strike Global offensive jailbreak Server

Tja. som topic lyder så vill jag öppna en csgo jailbreak server. jag har en tillräckligt stark serverburk för att klara av det.
Men jag är tyvärr inte lika bra på konfiguera csgo servers. Finns det någon som vill vara med och bygga upp detta?

Permalänk

Vad är "csgo jailbreak server"?

Permalänk
Skrivet av Naion:

Tja. som topic lyder så vill jag öppna en csgo jailbreak server. jag har en tillräckligt stark serverburk för att klara av det.
Men jag är tyvärr inte lika bra på konfiguera csgo servers. Finns det någon som vill vara med och bygga upp detta?

Vet att publiclir har en jailbreake server uppe, kanske inte var till någon bra hjälp men här finner du tråden: http://www.publiclir.se/articles/read/372/vi-lanserar-jailbre...

Du kan alltid fråga dom om dom vill dela med sig av sina kunskaper.

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk
Medlem

Rekommenderar AlliedModders forum för information om hur du installerar mods etc. till din csgo server.

Kolla in deras forumdel för jailbreak moddet här.

Visa signatur

PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Gold | MOBO: ASUS ROG STRIX X570-E | CPU: AMD Ryzen 9 5900X w/ NZXT Kraken x72 | GPU: EVGA GeForce GTX 1070 Ti FTW ULTRA SILENT GAMING | RAM:Corsair Vengeance DDR4 3200MHz CL16 (2X32GB) | SSD(s): 2X NVMe M.2 Samsung 970 EVO PLUS 1TB
AKA:FakeNinja