Grand Theft Auto 5 pre-order bonus

Permalänk
Medlem

Grand Theft Auto 5 pre-order bonus

Hejsan!

Om man innan den första februari köper GTA V till pc via steam så får man lite extra pengar att starta med.
Jag tycker dock att 60 euro är lite överdrivet för lite extra in-game pengar.
Det jag undrar är om pre-order från t.ex. g2a.com ("endast" 48 euro) skulle ge samma bonus om man köper och aktiverar spelet innan den första?

Tack på förhand.
Olle

Permalänk
Avstängd
Skrivet av o97olle:

Hejsan!

Om man innan den första februari köper GTA V till pc via steam så får man lite extra pengar att starta med.
Jag tycker dock att 60 euro är lite överdrivet för lite extra in-game pengar.
Det jag undrar är om pre-order från t.ex. g2a.com ("endast" 48 euro) skulle ge samma bonus om man köper och aktiverar spelet innan den första?

Tack på förhand.
Olle

Det är en separat kod som ger pengarna, så nä...inte utan en sån kod.

Permalänk
Medlem
Skrivet av o97olle:

Hejsan!

Om man innan den första februari köper GTA V till pc via steam så får man lite extra pengar att starta med.
Jag tycker dock att 60 euro är lite överdrivet för lite extra in-game pengar.
Det jag undrar är om pre-order från t.ex. g2a.com ("endast" 48 euro) skulle ge samma bonus om man köper och aktiverar spelet innan den första?

Tack på förhand.
Olle

Tänk på att pengarna bara går att ge till en karaktär dvs antingen Franklin, Michael eller Trevor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Tänk på att pengarna bara går att ge till en karaktär dvs antingen Franklin, Michael eller Trevor.

Pengarna går automatiskt till Franklin.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marinlik:

Pengarna går automatiskt till Franklin.

De behöver inte gå till honom. Det finns instruktioner för hur man ger det till någon annan.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

pre order, igen?
att folk aldrig lär sig.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem
Skrivet av frankof:

pre order, igen?
att folk aldrig läs sig.

Känns som de flesta kör på pre order nuförtiden

Visa signatur

Fractal Design R5 Window | Gigabyte G1 Z97 Sniper | i7 4790K@4.7Ghz | H100i Cpu Cooler | Nvidia Titan X Pascal | Hyper X Beast 2133mhz | Intel SSD 240GB | Evga SuperNova G2 850W | 3TB Seagate HDD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

De behöver inte gå till honom. Det finns instruktioner för hur man ger det till någon annan.

Dock är det Franklin som behöver pengarna mest då Michael äger biograferna och Trevor tar nattklubbarna. Franklin får nöja sig med det ingen annan ville ha som "apoteket" och taxiverksamheten.

Permalänk

Preorder inte! Inte ens värt det när det kommer bara 1 mille etc, När det kommer att komma massa glitches där du kommer kunna göra för att få lätta cash Om du har redan en onlinegubbe på Xbox360, Xbox One, Ps3 eller Ps4 kommer du att kunna köra med gubben du hade på en av konsolerna jag nämnde. Alltså man kommer kunna föra över karaktären till PC och spela.

Så det lönar inte sig. Men alla har sina egna åsikter och tankar

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerZerk:

Dock är det Franklin som behöver pengarna mest då Michael äger biograferna och Trevor tar nattklubbarna. Franklin får nöja sig med det ingen annan ville ha som "apoteket" och taxiverksamheten.

Spoilertag nästa gång tack :/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: FD Meshify 2 Compact - Mobo: Asus PRIME Z590-P - CPU: Core i7 10700 - Kylare: Noctua NH-D14
Grafik: RTX3070 - Minne: 2x16GB HyperX DDR4 3200MHz CL16
Lagring: Samsung 970 EVO Plus 2TB - Nätagg: Seasonic FOCUS GX 650W Skärm: ASUS PG279Q 27" 1440p 144Hz G-Sync

Permalänk
Medlem

Kanske hjälper lite

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av frankof:

pre order, igen?
att folk aldrig lär sig.

håller med.