Rubberbanding efter senaste uppdateringen

Permalänk
Medlem

Rubberbanding efter senaste uppdateringen

Jag vet inte exakt när det började men jag antar att det måste ha varit när senaste uppdateringen kom. Sedan dess har jag haft galen rubberbanding och animationer för att ta fram vapen med mera görs flera gånger.

Ibland om någon kommer runt ett hörn dör jag innan jag ens ser något, men det har mera gått över till att det är svårt för andra att träffa mig + rubberbanding.

Min fps är på 299
ms: 5
choke 0%
loss 0%

Så jag kan verkligen inte lista ut vad det är som gör det. Jag vet ingen annan som har det så och när jag skrev om det på steam forum var det bara en eller två som upplevde samma sak.

Permalänk
Medlem

Jag har faktiskt också lagt märke till exakt samma sak sedan den senaste patchen. Har tyvärr ingen lösning på problemet dock =(

Visa signatur

* ATI Radeon HD 5850 1GB * ATX Intel P55 (P7P55D PRO) * Corsair XMS3 4096MB DDR3 PC3-10666 1333MHz * Corsair (PSU) 650W TX ATX * Antec Three Hundred * Intel Core i5 750 2,66GHz * Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM / 32MB Cache * OCZ Vertex 2, 64 GB *

Permalänk
Medlem

Kan det vara så att även du har windows 8.1 pro? Jag laddade ner nyaste uppdateringarna och jag tror mitt problem har löst sig.

Permalänk
Medlem

Det löste sig visst inte alls.

Permalänk
Medlem

Jag har upplevt lite rubberbanding idag, men inte mycket (kanske en gång). Dock har hitregistration inte fungerat särskilt bra. På pistolrunda skjöt jag t.ex ett HS, det kom blod ur fiendens huud, men skottet stannade i magasinet. Hände samma med AWP senare.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500