Vilken klass är bäst just nu?

Permalänk
Medlem

Vilken klass är bäst just nu?

Tjena!

tänkte återvända till d3 nu efter ett bra tags uppehåll. Vilket leder till frågan: vilken klass är bäst för att solo farming i denna patchen? Har alla klasser i 70 men kan ej bestämma mig vem jag ska spela(gillar alla)

sen undrar jag även vilken klass som är bäst för grupp farming?

tack

Permalänk
Medlem

Ska du bara farma T6 så kan du välja vilken som helst. T6 är en barnlek nu..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frisell:

Ska du bara farma T6 så kan du välja vilken som helst. T6 är en barnlek nu..

T6 en barnlek ?.. stämmer iaf inte på mina karaktärer, har en jädra otur med att finna bättre gear, eller items överhuvudtaget.

Visa signatur

CPU: i7 3770K 4.1 Ghz Mobo: Sabertooth Z77 Minnen Corsair 1600Mhz LP DDR3 16GB. Grafikkort: Asus GTX 780 Direct CUII 2 OC
resten är nätagg, SSD disk och hårddiskar samt ett gammalt lian li Armor Suit P80

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr S:

T6 en barnlek ?.. stämmer iaf inte på mina karaktärer, har en jädra otur med att finna bättre gear, eller items överhuvudtaget.

Allt är relativt, det beror helt enkelt på hur mycket tid du har lagt ner på din karaktär.

Permalänk
Medlem

Jag har sett några monks som gör helt galen dps nu efter patchen.
Men själv kör jag DH och de fick sig en rejäl buff nu.

Någon av de två skulle jag säga var bäst just nu.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Monks är fotm (flavour of the month). Exploding palm och Gundos gear. Game over!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Monks och Demon Hunter är överlägsna.

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Medlem

Den bästa klassen är den du tycker är roligast.

Permalänk
Medlem

Finns ingen bäst klass. Spela du tycker är roligast. Någon annan som märkt att servrarna laggar ibland? Är det ddos hos Blizzard igen?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan